today is the day

Men den där lilla rackaren där inne vill inte komma ut. Iallafall inte just nu.
Och inte har jag några trappor att gå upp och ner för heller.
Så idag blir det att åka å hämta mamma och sen en runda på stan.
Istället för att stå still och vänta tills rulltrappan är upppe/nere
så får jag väll springa på lite ;),

Får följa med Henka och träffa svärfar istället.
Det va ju länge sen vi sågs. Så får jag löpa upp och ner för hans trappor istället :)
Kan ju hoppas att han bjuder på nån god lunch me *ler*

 
Igår köpte jag den gulligaste lilla overall.
Brun och supergosig som en lite björn :)


Nae nu ska jag snygga till mig lite, så gott det går :)
Jag hör av mig så fort det händer nått.
Kram på er så länge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er.

Kommer med vaggan i kväll.

2010-10-02 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0