han luktar så gott...

Han är den underbaraste lilla kille som finns.


På väg till gammelmormor på kalas :)
Med ett smile på läpparna...


Kalasfin




Mys på hög nivå. Storasyster och Lillebror.

   

Vi svävar som på moln här hemma, babylyckan är enorm.
Att man kan ha så mycket kärlek att ge <3
Jag är den lyckligaste!


Imorgon kommer Ingmari och Oscar hit och myser med Gustaf.
Ska bli jätte kul, träffar ju inte lillbrorsan så ofta <3

Vi ska även hinna med en tur till Ikea på förmiddan
för att inhandla en tvbänk till Filippa
och en lampa till Gustafs rum och lite annat smått och gott
som det alltid har en förmåga att bli ;)

Nu ska jag lägga mig och mysa lite med Gustaf.
Sen blir det film och chipsstjärnor-mums :)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Henka

Världens finaste <3



Älskar er alla!

2010-10-17 @ 19:22:07
Postat av: Moster Helene

Jaa dom är helt underbart söta rara goaa jaa allt på en gång!!!



Hoppas ni mår bra iaf.....vi kanske kan ses i helgen som kommer?? jag åker till eskilstuna imorrn

igen!!



ha det bäst pussar å kramar/ Moster

2010-10-17 @ 20:31:23
Postat av: Emma

Så underbart söta dom är dåå <3



Jag får komma o hälsa på snart =) Kraaaam

2010-10-18 @ 11:34:48
Postat av: Anonym

Så fina de är båda små trollen! Vill gärna komma förbi när ni har tid. Jag är ju hemma med Liam hela dagarna så jag kan ju nästan när som helst :) Hör gärna av dig när du känner att ni vill ha lite besök! Kramar

2010-10-19 @ 10:30:03
Postat av: Gabriella

Grattis Agge! Vilken fin liten kille du fått! Så underbart! Vilka vackra bilder på syskonen. Hoppas ni mår bra. Kram Gabriella

2010-10-19 @ 11:34:05
Postat av: madde

SÅÅÅÅ söta de är ihop. Jätte grattis till en så söt liten kille :)

kramar Madde

2010-10-25 @ 21:02:58
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0