Filippas nya bästis

Igår efter fotograferingen på sjukhuset
åkte Filippa, jag och Gustaf hem till Sara och Liam i Krokek.
Det va jätte mysigt och barnen lekte jätte bra.
Även fast Liam bara är 10 månader så hade de super kul.
De dansade till Eric Saade och Gummibjören
å Filippa jagade Liam i gåstolen :)
Det va full rulle hela tiden.
Vid halv 6 va Liam helt utslagen av allt lekande.







  
Filippa fick gladeligen ge Liam kvällsmat
och busa hur mycket hon ville med han.
Båda två va superglada hela tiden...


Häromdagen va det premiär för braskaminen.
Det är ju bara så mysigt att sitta framför elden och titta.





I förra veckan va ju Oscar och Ingmari här och fikade.
Vi alla fick jätte fina presenter.
Gustaf fick en supermjuk nalle med speldosa,
som han gillar jätte mycket. Ett par strumpor.
Filippa fick prinsessbadskum och lila hårspännen.
Och jag fick te, smarriga chokladpraliner, muffinsformar
och en diskborste till Henka ;),
Vi hade jätte trevligt och tycker vi måste ses oftare.

En stolt morbror och en trött Gustaf :)
Tycker faktiskt dom är lite lika <3

 
En hel del promenade har vi klarat av också.
Det är väldigt skönt att gå promenader i höstsolen.
Även fast jag tycker det är lite små jobbigt
i backarna med Henka peppar mig.
Man är ju så nöjd efteråt när man powerwalkat 5,5km :)
Men det är ju några få gravidkilon kvar + att jag vill
gå ner ytterligare ett par innan jag är nöjd...

Nu är Filippas Emmaljunga Scooter till salu.
Jätte fin och smidig vagn i årsmodell 08:a
Nypris 2500:- säljs för endast 1000:-


  

Nu ska jag hejja fram Djurgården till en vinst :)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Joooo vi kommer på FESTEN.......jiiihaaa vad kul det ska bli!!!!!

kramar

2010-10-29 @ 19:08:44
Postat av: Carina och staffan

Skall det bli fest, det visste vi inte.

Vi kommer gärna.

2010-10-29 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0