Trevligt besök

Ja visst vet ni. Igår va Carina, Staffan, Linnea och Henkas syster med familj här.
De firade min födelsedag, bättre sent än aldrig ;),
Jag fck jätte fina paket. En OBH-Nordica blender, en morgonrock
och en supermysig adventsgrupp med fina blommor.
Vi fikade med kladdkaka och sen gjorde jag mat till hela gänget, blev tacorullar med sallad.

Mina presenter
Frutti Blender - Steel

Sen har jag piffat lite här hemma med olika väggord :)

  

Nu ska jag lägga in lite mer ved i kaminen, mys på hög nivå :)
Ha en forsatt trevlig måndagkväll.
Kram

Ps. Jag HATAR snö!!!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Tack för en trevlig eftermiddag.

Och för allt gott vi fick.

Vad mysigt ni har fått det.

2010-11-29 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0