Muminmuffins

Filippa och jag har precis bakat chokladmuffins-MUMS
Hon bara älskar att baka


Just nu ligger Filippa och Henka i hennes säng och tittar på Bert.
Snygg Bert som Filippa säger ;)
Och jag och Gustaf ligger i soffan framför brasan och kollar på förkväll.


Imorgon ska vi ner till krykan här i Svärtinge på BVC-besök med Gustaf.
Varje Onsdag kommer Anneli hit, det känns lite mysigare :)
Hon är så snäll och välkomnande när vi ses.

  
Min sötaste prins <3


Tack för alla superfina och välbehövliga presenter jag fick i lördags <3
Väldigt snällt och uppskattat kan jag lova!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad mysigt ni har det och muffinsen såg väldigt goda ut. Hoppas att man får smaka.

Kram på er.

2010-11-16 @ 19:22:40
Postat av: Carina och staffan

Hej på er.

Jag fick arbetet jag sökte.

2010-11-17 @ 18:26:01
Postat av: Mamma!!

Det ser ju riktigt gott ut Tack själv för den goda Exotiska Plankan... Å Gustaf bara växer... Ha det bra Kram

2010-11-18 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0