Han ler

Vilken lycka, Gustaf ler.
Och det är ingen magknip.
Vi var på BVC igår morse och då när Anneli undersökte honom
så dra han på världens smile.
Hon bara, han ler ju. Nae sa jag det är bara lite magknip.
Nej nej sa hon han ler. Ojoj vilken härlig känsla.
Så nu har Henka legat i sängen hela morgonen och myst med han.
Det är helt otroligt att han ler, bara fyra veckor gammal.
Att de kan lära sig så tidigt :)



Efter Ikea igår åkte Gustaf och jag hem till Anna.
Hon hade gjort såå fint, bakat scones och rullat negerbollar.
Med levande ljus och allt, trodde nästan att hon skulle förföra mig där ett tag ;),
Hon är bara för goo. Sen satt vi och snacka skit.
Vi garvade loss, när Anna berättar nått så skrattar man ihjäl sig :)
Sen fick jag tre jätte fina turkosa ljuslyktor, tack Anna du är bäst!!
Vi ses snart igen kompis <3

När jag kom hem gjorde jag en brasa, poppade popcorn
och knäckte en Fanta Citron.
Sen va det Beck-levande begrav som gällde.
Anna du hade rätt, man satt som på nålar.
Somnade tyvärr så missade slutet, men det kanske va tur det ;)

Idag ska vi till sjukhuset på hörselkontroll me Gustaf kl 14.
Sen kommer min prinsessa hem, som sovit hos farmor och Staffan inatt.
Carina och Linnea kommer me in på en fika.
Blir ett säkert kort, kladdkaka me grädde :)

En dusch och en snabblunch.
Sen drar vi!
Njut av höstsolen!
Kram på er



Mina sötis tjejer <3

   

Och mina favvo killar <3


Kommentarer
Postat av: Caesar

Haha ja men du var allt lite svårfångad tycker jag ...:) ja vet sjuuukt läskig. Skönt att bli levande begravd lixom... Klart vi måste ses! Ska jag ringa din favvorit då me eller?? Haha jag förstod aldrig vad hon hade gjort? För hon visste inte vem du va. Puss på dig stumpan!<3

2010-11-05 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0