Jag älskar pärlplattor

Eller inte...Filippa har tjatat på mig sen hon fick pärlor å plattor me Pippi i present att jag ska göra dom åt henne.
Så nu har jag fått arslet ur vagnen och gjort dom till henne. Efter ex antal timmar blev dom klara och gissa om hon blev glad. Pippi, Herr Nilsson och Lilla Gubben. Måste säga att dom blev jätte fina =)

Just nu är Filippa ute på framsidan och gräver och leker med Tusse.
Han älskar att rulla runt i sanden därute.
Vi ska snart åka till Karstorp och laga punkan på den splitternya däcket vi fick häromdagen, shit asså det är tredje punkan på Saaben och så har vi fått två på skrotbilen.
Får man ha sån jävla otur. Men sånt är väll livet,bara att punga upp, det verkar som nån tror vi  skiter pengar.
Har ju lixom lite annat att lägga pengarna på nu.
Tomten tex. vi har fått en jättefin mur runt halva huset och så kommer gräset idag eller imorn.
Sen ska det läggas plattor, byggas altan och måla huset me.
Är det nån som bara älskar att måla hus så är ni hjärtligt välkomna =))

Som ni förstår är det mest hus/tomt och jobb som gäller för oss just nu.
Och den lilla sparveln i magen förstås. Är i vecka 20 nu så det är bara halva tiden kvar.
Känns jätte kul.





Barnet är ca 25cm från hjässa till fot och väger 350-400g
Och jag känner nu hur den rullar runt där inne.
Det är en så härlig kännsla att känna första "sparken"
Snart är den här <3

Ikväll ska jag me Carina på ett Party.
Det är massa olika som visar saker.
Tuppervare, Oreflame, nått klädesföretag, Aloevera och lite annat kul.
Halv sju börjar det, och då blir det mingel och får nog bli att ta med stora plånboken =)

Nu ropar dom på mig att vi ska åka.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram A


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vilken talang du har. Så fina de blev.Vi ses i kväll.

2010-05-18 @ 16:55:14
Postat av: thess

Ååå så himla mysigt, känslan att ha ett litet liv i magen är ju så underbar, ibland kan jag längta tillbaka när man gick med magen i vädret =)

Ska ni ta reda på kön?



Ha det bra Kramisar.

2010-05-20 @ 16:52:49
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0