I´m back and I´m pregnant =)

Och jag är såå himla lycklig som vi har väntat att det där testet ska visa possetivt och nu gjorde det de.
Herregud mitt hjärta slog volter när jag kollade på testet och det stod
GRAVID 2-3veckor och vilken lycka.
Och jag ville berätta för alla nu. Carina och Staffan fick veta först eftersom det va deras toalett jag gjorde testet på och kunde inte hålla mig =) Sen fick dom närmaste veta och nu tror jag att alla vet med tanke på att det stod i NT i torsdags, han är lite komisk Henka. Men så är det iallafall och vi är överlyckliga.
Jag vill ha en flicka,Henka såklart en kille en fotbollskille och Filippa kan inte bestämma sig =)
På fredag ska jag på inskrivining hos Madelene Mohede kl 10.30 och nästa Måndag på ultraljud,den känslan är ju bara så underbar att se de lilla mästerverket på skärmen..

Vi har inte riktigt fått ordning på allt här hemma än. Är väldigt mycket att dona med.
Jag har inte ens fått arslet ur vagnen och galgat upp alla mina kläder som fortfarande ligger i säckar,skäms på mig. Men på måndag då jävlar är jag ledig då måste jag fixa klart i sovrummet.
Vardagsrummet börjar bli klart me,är bara ett soffbord,lite småprylar som ljus och myspysgrejjer och så massa med gröna växter helst stora =) Men jag lovar när allt är klart ska ni få se kort på allt =)
Och alla som vill är välkomna hit men som sagt när allt är klart :)
Blir väll att ha en liten inflyttningsfest så småningom oxå, alla som vill komma får skriva upp sig på gästlistan,hihi;)

Just nu håller Staffan och Henka på att montera duschväggarna i Henkas badrum.
När dom är redo ska vi åka till Bomässan i Stadiumarena och spana runt lite och få tips och ideér och även fynda lite kanske, jag ska iallafall ta med mig stora plånboken =)

Ikäll är det ju Final i Melodifestivalen och ni kan nog gissa vem jag hejjar på =) Darin såklart.
Men det är många som är bra. Filippa är lite småkär i Erik Saade. Hon går runt och sjunge Manboy Manboy hela tiden,sötnos =) Henkas favvoriter gick ju tyvärr inte vidare, Kalle Moreus och Orsas spelmän,haha!!
Jag vet dock inte vart vi ska se själva Melodifestivalen än? Kanske hos Carina och Staffan eller så får vi bara mysa hemma vi tre.

Det blev väldigt mycket läsande här nu det va inte meningen men så blev det =)
Jag lovar att uppdatera betydligt oftare nu och hoppas att mina trogna läsare inte gett upp hoppet.

Nu ska jag snygga till mig lite och sedan åka och käka lunch nånstans,Filippa ville ha köttbullar,potatis å sås =)
Och sen drar vi som sagt till Bomässan. Så ha en underbar dag i solen alla vänner!
Puss och Kram A

Kan bjuda på några bilder jag va ute och tog precis. Men det är ju inte lätt att få bra bilder när det är två meter snö överallt :) Men fick några hyfsade...
 



  
Är det inte bara så underbart härligt när solen skiner.
Snart är det sommar and i love it

Va inne och kolla i Ullaredsbloggen precis och va mycket fins de hade fått in,både till hem och en gravid kvinna =)
Jag vill åka dit,NUUU! Vem vill föjla med?
På tal om Ullared så kom jag precis på att jag inte lagt upp bilderna från sista gången vi var där så här kommer dom och jag lovar att ni kommer få er ett gott skratt =)
  
 
Hur lycklig får man bli? Riktiga Ullaredsälskare =)
Men det är förståligt att ni är så glada,så sjukt kul vi hade.
Så hoppas ni vill följa med igen <3


Nae mina vänner jag kan verkligen inte sluta skriva men nu måste jag.
Kanske skriver imorn!
Lots of lööv A

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej, Det var inte igår du skrev här. Kul att du är tillbax =) Måte komma o hälsa på er snart juh , =) Pussss

2010-03-13 @ 14:39:48
Postat av: Kate

Ha en bra dag! :D

2010-03-13 @ 15:20:55
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Schyst blogg, kolla gärna min http://veckansorfil.blogg.se and if you like it, there's always bloglovin

2010-03-13 @ 15:36:32
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Jacke

Grattis till bebben i magen.. Fint huset är.. Lycka till med allt..

2010-03-13 @ 23:17:11
Postat av: Anonym

Får gratulera så mycket till bebisen. Kommer lagom till jul eller???

Hoppas ni trivs i ert fina hus

2010-03-14 @ 14:21:11
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: carro

Åååå grattis till er gu va roligt med en till liten knodd i familjen! :)

Å va fint huset är, måste få komma o kika sen när de är klart :)

Ja vi har haft de helt underbart i tailand, vill tillbax. Men nu är ju snart våren här :P

Hoppas du mår bäst?!

Massa kramar!

2010-03-14 @ 14:59:49
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Som jag väntat på uppdateringar:)kul att du är tebax!Ska bli kul att läsa din blogg igen!Jag läste om Henka i tidningen kul att han ska spela forward nu...lite roligare att titta på fotbollen då...å jävlar vad mål han ska göra.....du får säga till när han ska spela för då ska jag med å kolla,,,,ja inflyttningsfesten väntar vi på:)var är listan man ska skriva på???hahaha...ja ska stå först på den:)pussar å kramar från Moster

2010-03-14 @ 15:59:41
Postat av: Tilda

Äntligen har du uppdaterat, har tittat varje dag. Grattis till bebisen igen gumman. E super glad för eran skull. Har skickat några sms till dej men inte fått något svar. Tänkte att vi skulle boka in en träff. Hör av dej!!! Puss

2010-03-15 @ 19:46:05
Postat av: Madde

GRATTIS gud va roligt med en liten bebis ;)

kramar madde

2010-03-15 @ 21:44:34
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/
Postat av: thess

Ett jätte stort grattis till er, gu va kul =)

Har kollat in din blogg varenda dag typ & är så glad för att du börjat blogga igen =) hoppas få se bilder på huset ¤ler¤



Ha det gott KRAM.

2010-03-17 @ 12:17:25
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis!!! Vad kul, ni som har längtat så.

2010-03-19 @ 20:53:32
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Sis

Hello sis! Jag kunde ju inte kommentera igår så gör ett nytt försök idag!



Vad roligt att ni äntligen berättar för folk!! Så att jag nu kan börja glappa o berätta för ALLA jag känner!



Och jätteroligt att du lägger ut bilder på mig på bloggen...verkligen jätteroligt....superskoj...verkligen...



haha ses sen, kommer upp o handlar lite!



Kram

2010-03-20 @ 10:34:14
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej Angelica o filippa o Henka med då:-) Grattis till gravitationen då.

Lycka till o ha det bra så ses vi väl någon gång.

Kram

2010-03-20 @ 20:52:43
Postat av: Jennie

Wow! Snyggt hus alltså! Där kommer ni att leva många lyckliga år!

2010-03-21 @ 20:43:01
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0