Gooodmorning sunshine

Det är ju bara så härligt att vakna av att solen skiner in igenom fönstret.
Kändes dock att det va lite tidigt kanske 07.36 men men sånt är livet. I början av graviditeten som jag som en stock minst 12 timmar per natt,och jag orkade knappt öppna ögonen.
Men nu så fort jag vaknar då går jag upp,skönt att jag är piggare.

Igår på eftermiddan när jag satt i kassan kände jag mig frusen och ont i kroppen.
Tänkte ska jag bli sjuk nu :( så när jag kom hem la jag mig i soffan med en filt och frös.
Mamma ringde och frågade om jag ville följa med till Sandra imorgon  (idag) och givetvis ville jag det men inte som jag kände mig då. Så jag gjorde allt för att bli bättre,åt glass, tog några verktabletter och SOV.
Så nu när jag sovit i en 12-13 timmar mår jag mycket bättre. Ingen värk och fryser gör jag inte,sitter här i bara mässingen =) så vid 10 hugget ska jag åka och hämta mormor och mamma för färd ut till familjen taikon =)
Ska bli skitakul. Så nu ska jag hoppa in i duchen och snygga till mig lite så hörs vi ikväll.
Då ska jag uppdatera er lite om mina shopping fynd från förra veckan =)

  
Jag vill ha sommar nu. Bara sola,bada och ha det bra :)

Nae nu måste jag skynda mig!
Kram på er och njut av solen!


Kommentarer
Postat av: Carina & Staffan

Tack för i lördags och den suppergoda smörgåstårtan.

Kul att se att ni har fått så finnt.

2010-03-22 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0