Då till last week shopping =)

Det blev en hel den shopping förra veckan. Till och börja med va Henka och jag på Ikea för lite inhandling.
Vi kom hem med två sängbord, två tvättkorgar, två sänglampor, en pedalhink, lampskärmar, en palm, krukor, orkideér och massa annat smått. Så där blev jag X antal tusenlappar fattigare =) Men fick ju med mig mycket hem ju. Och i onsdags överaska Filippa och jag mamma när vi stod utanför hennes jobb när hon slutade kl 16 =) hon fick en chock men följde glatt med till Maxi för lite shopping =)
Hittade inte så mycket men lite så. Två hoodtröjor till mig och så ville Filippa köpa nått till bebisen.
Sen hittade mamma en röd Everest vindjacka till Filipps för bara 169:- det va typ 70% rabatt. Sånt gillar vi...
Ja just det Henka va och köpte ett soffbord på EM häromdagen oxå som vi förhoppningsvis får hem på fredag.
Har även köpt en ny lampa till matplatsen och tavellister till mina inredningstidningar..
Som ni förstår va det inga problem att göra av med den här månadslönen =))
Tur att man får ny på Torsdag...
Åh herregud vet ni vad? Nästa Onsdag åker vi till ULLARED,vilken lycka :)
Åå där försvann den lönen oxå,menas problemas.
Svärmor,vet inte om du hade velat följa med men nu är bilen tyvärr full
men kan lova att vi åker innan sommaren igen *LER*
   
Vår fina och mysiga matplats
  
Filippa me palmen i vardagsrummet och lite vårfins i mitt badrum

  
 
Filippa valde boddys som det stod i love dad på och så givet ett par barbapappa strumpor =)
Och så mina supersnygga glas jag köpte på EM-i love.

Nu ska Filippa och jag äta en något sen kvällsmat.
Förstår inte att klockan ska springa iväg när man sätter sig här jämt,attans.
God natt på er, imorn ska vi på ultraljud, WIII.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det har varit kul att få följa med till Ullared.

Är sugen att åka dit. Men det får bli i vår.

2010-03-22 @ 21:55:36
Postat av: Sis

Här ska man komma o hälsa på sin kära syster och så är du inte hemma! Jag som hade bakat en 3-våningstårta och köpt med mig massor med presenter...typ... moha moha Ring imorn! KRAAAMMMMM

2010-03-23 @ 21:21:54
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0