Utveckling vecka 23

Barnet väger straxt över 1/2 kilo och är 30cm från hjässa till häl.
Jag känner tydliga rörelser och det är såå härligt men så fort jag säger till Filippa eller Henka att dom ska komma känna så slutar de. Det är ju bara 16 1/2 vecka kvar och det kommer bara rusa förbi.
Veckorna fram tills nu har ju gått jätte fort.


Och så lite bilder på min mage och en lite tös som promt ville vara med =)

 

Idag har jag styrt och ställt lite här hemma.
Imorgon kommer de och lägger klart markstenen och trappan ner till bodarna.
Det ska bli skönt,för just nu får man in massa sand.

Va och hämtade mamma när hon slutade förut så åkte vi till HC för lite shopping.
Skulle ha lite smycken och nagelack som jag ska ha på fredag när jag och tanterna ska hem till Gunithas syrra i Finspång, ja ni läser rätt jag ska spendera en hel kväll/natt i äggskallebyn men jag ska nog överleva.
Ett gäng härliga brudar att umgås med har jag ju =)
Svängde förbi systemet förut och köpte en flaska Mousserande jordgubbs vin-ALKOHOLFRI
men himla gott och somrigt.


Hittade dock inte så mycket,bara ett armband och strumpbyxor.
Filippa fick lite mer sommarkläder av mig och en efterlängtad klocka och ring av mormor.
   

Resten av veckan består av jobb och jobb.
Torsdag,Fredag,Lördag och Söndag.
Men Fredag blir det party party.

Nu ska jag slänga mig i soffan.


Ehh har jag en 3-årig dotter eller 13-årig? =))
Hon är ju bara såå söt.



Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hmmm tanter!!!!!!hehehe---



oj vad magen har växt på dej....ja det är ju ett tag sen vi sågs!! men imorrn ses vi det ska bli kul.....ha det bäst å pussa filipsa från mej.....hälsa Henka mää-----kram Moster

2010-06-10 @ 21:14:41
Postat av: Carina och staffan

Du får ha en trevlig kväll på fredag.Vi skall ta hand om lilltösen.

Kram på er allihop.

2010-06-10 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0