Semestern bokad :)

Äntligen har vi bokat in semestern på Öland.
Ska bli jätte skönt att kommar bort några dagar och bara njuta av sol och bad.
Blir Ekerums Camping 8-11 juli.
Vi har hyrt en stuga tillsammans med Henkas syster+ familj.
Blir att gå på Ölands djur och nöjespark som kommer bli en super rolig upplevelse för både mig och barnen ;)
Vi va där när jag va lite och då tyckte man det va jätte kul med både,vattenland, karuseller,djur och mycket mer.
Sen blir det väll en tur in till Borgholm och resten av tiden spenderar jag gärna på stranden med sol och bad.
www.ekerum.se  www.olandsdjurpark.com


På Söndagen när vi åker från Öland går bilen vidare till Highchaparal
med en övernattning i stuga. Och en heldag bland alla cowboys och pickadoller.
Sista veckan på semestern blir det bara njuta av att bara få vara och mysa.
Tre veckor går ju så himla fort så jag är snart tillbaka på jobbet så ni kommer knappt hinna sakna mig ;)
Sen jobbar jag väll en två månader innan bebisen vill ut...

  
Filippa tycker så mycket om min mage just nu så jag lät henne ta lite kort.
Vecka 25 +4 iklädd min fina sommarklänning :)



Henka inviger gräsklipparen efter att Staffan meckat igång den :)

  









Min fina sommartjej <3


Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg.
Själv jobbar man imorn me, men sen har jag semester-JIPPPIEE


Kommentarer
Postat av: carina och staffan

hoppas allt är bra.Vi är ute i skärgården och det är toppen.

2010-06-27 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0