Gårdagens badbilder

Det va så himla skönt att äntligen bara få njuta av sol och bad.
23 grader va det i vattnet- helt perfekt...
Efter vi hade badat några timmar åkte vi hem till Vipvägen där magnus hade grillat/stekt korv med bröd.
Det va grymt gott efter en dag i solen. 









  





 

Världens underbaraste och sötaste barn <3
Tack för en härlig dag.

Just nu sitter Filippa och tittar på film.
Vi väntar på att Henka ska komma hem så vi kan gå ner till Skarsätersbadet.
Han och Micke är och tränar då målaren inte behaga komma hit idag :(
Hantvekare säger jag bara!!

Vi har ännu inte varit därnere vid badet och kollat, men
vad jag kommer ihåg från jag va barn så ska det vara ganska fint,bara det inte är så mycket folk.
Orkar inte med alla stirrande människor som inte sätt en gravid kvinna sola och bada förut :S

Ska gå ut och göra en liten korg med smått och gott att ta med oss.
Så hörs vi la senare :))


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh fy fan vad skööönt det där såg ut!!! Just det, jag va ju med! Men idag fick det bli bad på tomten i minipoolen...det gick ju det oxå! Kom hit när det är liiite varmare än 13 grader i vattnet så kanske DU oxå kan bada / toppa tårna!



Tack för idag OCH för igår!



KRAM

2010-06-29 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0