Äntligen semester

Sådär jaa, nu har jag haft semester i 1 timma och 20 minuter och det är underbart.
När jag körde upp för backen hem möttes jag av en brunbränd liten prinsessa och en älskling som vattnade gräset. Och jag bara njöt. Så nu står färskpotatisen på kokning.
Ska bli skinka,gräddfil,gräslök och färskpotatis för att fira-MUMS

Jaha vad ska man hitta på imorn då? Det ska ju bli strålande sol och 25 grader så känner att jag vill inviga nya bikinin med ett dopp i nån mysig sjö med sol och picknik.
Vad säger ni,är det nån som är sugen på att hänga med??
Det är bara att ringa =)

Efter maten blir det ut och kratta och vattna resten av gräsmattan.
Njuta av solen, få lite färg på mina bleka ben ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0