Så typiskt...

....när man bestämmer att man ska åka och bada med
Emma, Totte, Tina och Kasper så blir det skitväder helt plötsligt.
Vi hade med oss massa god matsäck och va laddade att få bada lite.
Men det va bara en jävla massa moln,solen tittade väll fram typ5 ggr i 15 sekunder per gång.
Så vi åt våran mat och fika och snacka lite skit till Totte tröttna och säger: "den kommer inte komma fram,okej?"
Men Emma,Filippa och Kasper badade även fast det blåste halv storm.



  









   

Tack så mycket för en trevlig dag allesammans.
Det får vi göra om snart, då vill jag dock ha strålande sooolsken ;)

Imorgon ska vi åka ut med Staffan och Carinas nya båt i skärgår´n
Ska bli jätte härligt med sol och bad i gott sällskap.

På lördag ska vi åka ner till Olle och Mormor i husvagnen och va där hela dagen
och bara njuta,hoppas jag, så det inte blåser som sist :)

Nahe mina vänner nu ska Filippa och jag gå ut en stund och leka en stund innan det är läggdags.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Kasper Stenbom

Ja Det var roligt! förutom att inte solen var där och att det var så kalt men det var myssigt! <3 God-natt!

2010-07-01 @ 22:18:00
URL: http://kazpeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0