Hon bara älskar Eric Saade

Jag berättade för Filippa iförrgår att han skulle sjunga i Allsång på Skansen.
Vi satte på programmet med det va ju bara en massa andra tråkiga artister.
Och hon tjatade och tjatade, Hollandmatchen hade ju börjat på 4:an så Henka zappa ju emellan.
Men precis i slutet av programmet kom han,äntligen.
Hon visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen,hon va halvägs mer igenom soffan,innan hon märkte att han bara va på tven och sprang fram och dansa och sjöng gärnet :))
Hon är ju så himla tokig min kicka.

Hon sjunger-woohoohoohoo Manboy :)
   
Hon är helt otrolig-stört skön :)


Nu har jag äntligen fått fotat Henka-UTAN HÅR
Som sagt,det är ju en vanesak,och nu tycker jag faktist att det är snyggt...
Eller vad tycker du Helene,som älskar rakat? ;P



   
Han är såhimla duktig min karl, blir bara mer och mer imponerad av honom.
Han överträffar mina förväntningar hela tiden.
Han har blivit en riktig husägare som styr och ställer med allt.
Good work babe ;))

Igårkväll kom Staffan och Carina och hjäpte oss att sätta in en kattdärr på ena boden.
Så nu kan Tusse springa in och ut där och käka och pinka om han känner för det ;)
Så när vi åker till Öland ställer min snälla syster upp och åker ut hit och ger Tusse mat och vatten.
Tack snälla du är guld värd, sno förfasen inte mina ballerinakex som ligger i andra lådan vid ugnen bara-
då jävlar är du dödens ;)) hihi!

Efter att dom hade åkt hem gick Filippa och jag in och gjorde minipizzor-mums
Hon är så himla hjälpsam min tjeja,ibland lite för hjäplsam.
Men det blev ju bra tillslut :)

 
Kan man göra annat än skratta :)


Nu höll jag på att glömma berätta om min shoppingdag med syrran igår.
Men det kanske va lika bra det :)
Vi kan väll säga såhär, tre övertrötta barn som inte ville göra som vi ville....
Men det slutade ju lyckligt ändå,vi fick hem det vi ville och iallafall Filippa somnade som en stock i soffan efter maten. Så tack syster för en händelserik dag, det får vi snart göra om,eller?? ;P

Dagen idag ser ut som följer.

*Henka är och spelar tennis med rockström,kommer kl 12.30
*Medans han är där ska jag städa ur bilen lite inför morgondagens resa
*Måste även svänga förbi returpunkten och kasta massa skräp
*Efter att henka har kommit hem och duschat ska vi till Maxi,
han skulle visst shoppa lite nya kläder inför resan-kors i taket.
Hördes även ryktet om en ny klocka för 4000:-
-Älskling jag vill me ha en ny klocka :P
* Sen kommer familjen taikon från 08.a området hit och vi ska fira Rebeca som snart fyller år.
*Lite mat/frukostshopping inför Ölandsresan ska vi väll klara av också
*Och på kvällskvisten blir det grillat hemma hos svärmor och svärfar-GOTT
*Tänkte även hinna med ett dopp i deras pool

Så dagen är fullspäckad som vanligt-Härligt med semester
Nu måste jag skynda mig in i duschen och snygga till mig lite-så gott det går ;)
Ha en underbar dag i solgasset.
KRAM A

 


Kommentarer
Postat av: thess

Gu så söt hon är Filippa, ibland kan man undra om de är tonåringar eller 3-4 år =O Joline är precis lika dan haha. Börjar bli liiiite nervös för hur det kommer bli i tonåren Oppps...

Ni får ha det sååå underbart på trippen till Öland =) STOR kram!!

2010-07-07 @ 11:00:57
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Undrar bara om du har guldbyxor att ta ur, du handlar så mycket haha. Hoppas att ni får en skön semester på Öland, Be Filippa skicka ett Vykort till sin snälla Mormor hihi..Kram till er

2010-07-07 @ 22:25:41
Postat av: Moster Helene

Henka passa skitbra i rakat kan jag säga!!!!Nu syns det ju att han är klockethulligan:) hahahahah-å filippa då hur jävla söt är hon inte då!!!!! ha en skön semester nu........å glöm inte nu filippa att skicka kort till din kille:)(jimmy).......kram ppå er

2010-07-08 @ 07:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0