Äntligen ledig

Det har varit sjukt mycket folk på jobbet de senaste dagarna,
och så har det varit två sjuklingar också så kort om personal på det....
Men vi klarade det galant och nu är jag ledig i tre dagar,
är så himla skönt,känner att jag behöver det.
Så idag har jag inget planerat vi får se om det är nån som ringer :)
Henka har bortamatch i Jönköping,hoppas på vinst ;)
Håller min tumme, stenhårt!


Joo just det, på Måndag smäller det,då drar vi till ULLARED, and i´m soo happy :)
Det blir jag, mamma, mormor och Emma.
Emma har aldrig varit där så jag lovar den dagen kommer du sent glömma,
det ska jag se till ;),
Så på Måndag vid en 5 hugget styr vi kosan mot Ullared,
 så då vet ni vart jag håller hus resten av dagen!!
 
  
Emma du ser va galet kul vi har ;),

Nae nu hör jag hur tvättmaskinen centrufigerar så den är väll straxt klar...
Funderar på om jag ska passa på och tvätta bilen invändigt/utvändigt om det inte blåser för mycket.
Vi får se, nu kurrar magen på lite frukost...
Ha en trevlig dag åh...håll i hatten ;),


Längtar efter sol och bad, är sommaren redan slut??

Ps.Bilderna från Grönan kommer, jag glömde kameran så alla bilder är i mammas.
Får åka dit och sätta mig å lägga in bilderna nån dag....


Kommentarer
Postat av: Carina & Staffan

Ni får köra försiktigt inte så fort som du brukar ha ha ha. Ha en riktigt trevlig shoppar dag.

Blir lite sugen själv att åka till Ullared, om en månad skulle jag kunna tänka mig att åka dit.

2010-07-31 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0