Christmas Tree

Somnade i soffan igår efter Robinson så kunde inte visa granen.
Men nu ska ni få se mästerverket :)
Den blev jätte fin. Filippa och Henka gjorde det mesta.
Jag satte upp de turkosa kulorna jag fått av min syster.
Och ni ska få höra 10 kulor för 3:- LOPPIS vettni.
Hon kan det där med att fynda systra mi.



    



 
Filippa tyckte det va jätte kul att klä granen.
Hon är riktigt stolt över sina smällkarameller
och de andra pyntet hon gjort på dagis.
Det ända vi saknar nu är en stjärna till toppen.

I förrgår låg Gustaf och Tusse i spjälsängen och mös.
Mobilen är verkligen jätte kul :)

   


Henka är och inventerar med Assyriska på händelö.
Han åkte 06,30 imorse och skulle komma hem vid 12,30.
Inventera på en lördag då, vilka puckon.
Men de får ju in massa penagr till deras träningsläger i Turkiet i April :)

Jag håller på och tvättar, en maskin är snart klar.
Måste även plocka in och ur diskmaskinen.
Låter som en rolig lördagmorgon? NOT.
Vi får se vad vi hittar på sen i eftermidda, nått kul ska vi väll hitta på.


Ha det så bra!
Kram på er!

Ps. Om 33 dagar åker vi till Las Palmas
och gissa om jag är glad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, jag tyckte det var jättesmidigt att åka när Herman var så liten. Vi bytte till sittdelen i en urban fast det var mycket för att han var så stor och att det kunnde bli lite för varmt i liggdelen. KOmpisar till oss var på cran can. för en vecka sedan med en liten, dom hade deras nya brio vagn, den var hel och ren efter flygturen!

Vi hade med en tunnare filt att hänga för som solskydd. Annars inte så många tips, det går inte åtså mycket kläder som man tror, men så är det ju alltid! God Jul!

2010-12-18 @ 15:57:54
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Carina och staffan

Kul att ni pysslar och gör så fint.

Mysigt med gran inne.

Kan du komma på någon lätt förrät som vi kan äta innan oxfilen.

2010-12-18 @ 19:00:08
Postat av: therese

Taack så jättemycket! :)) Allt känns sååå himla underbart!



Jaa, tiden går sååå snabbt.. Imorgon är han redan 1 vecka gammal.. usch, det går nästan föörfort!



Så nu ska jag verkligen leva IDAG.. :D



Massa kramar från mej och Milo

2010-12-19 @ 19:37:59
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0