Filippa älskade sin överaskning

Världens busigaste lilla kattunge.
Men den sötaste lilla krabat jag någonsin skådat :)


En riktig liten tiger :)


Men gillar även att gosa


Och vara med Filippa när hon målar



   


Bita på fingrar är gott...

Idag har Filippa och jag bakat blåbärsmuffins.
Jag tog precis ut dom från ugnen,
så fort dom har svalnat så ska vi hugga in i en varsin :)

 


En mycket kladdig med glad bagare :)


Nu blir det att lägga sig i soffan och vilaryggen lite.
Jobbar 11-19.24 imorn och sen Torsdag å Fredag 9.30-18.00
Ledig helgen, då vi ska fira Magnus som fyller år, 28 tror jag;),

Talk too you later ;)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Den var ju så söt. Vad säger Tusse, hoppas det går bra.

Det lät gått med blåbärsmuffins. Du kanske kan bjuda oss på det.

2010-08-24 @ 18:33:27
Postat av: Jennie

Vilken bullmamma du har blivit. Lät gott med blåbärsmuffins, vi ser fram emot att få komma och äta några någon gång ;-) Har ni skaffat en till katt? Var inte du allergisk? :-O

2010-08-25 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0