Helgens planer

Vaknade 07.58 av att telefonen ringde,det va Filippa som sa godmorgon.
Jag blev så glad att få höra hennes röst.
Hon sov hemma hos mamma inatt.
Jag åkte hem dit en stund efter jobbet igår,ville bara säga godnatt och så.
Men jag fick nästan inte vara där,
"du får åka hem nu mamma jag ska sova hos mormor,
du får sova själv med pappa",så jag va inte så värst välkommen,
hon ville va med mormor själv :)
Så det va lite tomt när man vaknade imorse, ingen som ville se bollibompa...
Får se vad dom två hittar på för skojj idag då,
hoppa studsmatta är ju ett säkert kort iallafall.
Själv jobbar jag 11-19.24 men sen är jag ledig i tre dagar, såå skönt.
Det behövs känner jag,det blev en hård dag igår,ont i ryggen och axlarna
så det heter duga....

I morgon ska vi ju till Hellsta marknad och fynda lite.
Sandra ska ju stå där och sälja sina fina saker, bla klänningarna som jag älskar.
Så mamma,jag å Filippa åker väll dit skapligt,
får se om mormor skulle me men det tror jag inte.
Så är det nån som ville hänga på så finns det ju två platser...
Därefter blir det fotboll på hög nivå :)
Assyriska spelar mot Gullringen på Mamre kl 15.00
Där vi håller tummarna för den 11:de seger irad.

Söndag blir det röj på tomten och så ska vi fixa iordning bebisrummet.
Vi har ju våran gamla soffa som står därinne och tar plats så nu får den hamna på tippen.
Sen kanske vi hinner med en sväng ut till pappa för en god middag.
Vi får se om han har tillfrisknat sen sist,hoppas.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra iordning mig lite snabbt
så jag hinner se "Våra bästa år" innan jag åker :)


Så här duktig är min syster.
Och det här är bara några av alla superfina klänningar hon sytt.
Och fleecebokstäverna är bara så mysiga, en perfekt doppresent? :)
Likaså galgarna är fina och personliga.
Så kom gärna till Hellsta på lördag shoppa loss ;),

  

  



  

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Hoppas det har gått bra för Sandra på marknaden.

Vad duktig hon är.

Vi åker till gotland på måndag.

2010-08-14 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0