Jag är helt slut...

....Åh herregud det där va en riktig pers.
Filippa och jag har tvättat bilen nu på morognen.
Jag vaknade vid 7 och då duschade jag och sen vaknade Filippa.
Då gick vi ut och dammsög och tvättade bilen.
Vi höll på i två timmar och jag är död,shit va jobbigt det va.
Höggravid och tvättat bilen,de ni ;),
Men det kan jag lova er, ALDRIG mer,som gravid iallafall....



   
Den här snyggignen och jag har tvättat pärlan och nu gläänser den därute ;),


Nu ska jag äta frukost nummer två
och sen snygga till mig lite för senare uppraggning av Mamma.
Vi får se vad vi hittar på.
Jag har iallafall två uppgifter idag(som jag glömde igår)
Köpa lacknafta och fylla på dunken med bensin till gräsklipparen.
Henka och Micke ska måla klart det sista på huset imorgon när jag är i Ullared
och även klippa gräset som växt på bra nu när det regnat...
Sen får vi se vad dagen erbjuder...

Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0