Det luktade såå gott...

...igår när jag va och slulle hämta Filippa hos farmor så
höll dom på att baka bullar. Kardemumma med mandelmassa :)
Det va inte en sats utan två, det va bullar överallt.
Och dom va ljuvligt goda.
Sen kom Carina på att hon va lite hungrig och tyckte att jag skulle göra pizza.
Vilket jag givetvis gjorde och den blev supergod.
Så det blev en riktig myskväll därhemma igår.

Idag vaknade vi 06.45 av att Svea inte ville sova mer utan va på sitt
bästa lekhumör. Så fort man rör en kroppsdel så va hon där och nafsar ;)
Ett riktigt litet busfrö.
Tusse är fortfarande lite avvaktande, kommer hon för nära så fräser han...
Men jag tror det ska gå bra. Inatt sov Svea i sängen och Tusse på mattan brevid.




Idag jobbar jag som bekant 09.30-18.00 men sen är jag ledig, skönt!
På lördag blir det lite shopping och plock här hemma.
Ska fixa det sista i bebisrummet och städa lite i tvättstugan
för sen på Söndag kommer syster med familj +mamma hit,
 vi ska ha ett litet kalas för Magnus :)

Nu kurrar magen, bäst att äta lite frukost och sen hoppa in i duschen.
Klockan går....
Ha en bra dag i det dystra vädret.
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Tack för den goda pizzan du gjorde.

2010-08-27 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0