Vilken jobbig dag, pust!

Vi kör visst utrikiska idag syrran ;) eller ska jag säga sister ;)
Så HOLÁ Como estas? hihi.

Ska börja med att säga kul med så många besökande och speciellt komentarerna, vi får väll hyra en hel minibuss om så många vill me till ULLARED ;) fan va kul.Vi kanske kan låna Tottes kyrkbuss ;) vad säger du?
39 unika besökare hade jag idag, helt sjukt vilka är ni?? Jag vet typ 9-10 stycken som läser bloggen men 30 till på de, fan va glad jag blir ;)

Så till dagen, jobbade 11-19.30. Och vilken dag, förjävlig.
Det va ju DR-blad idag och eftersom vi hade inventering igår och kort me personal så har vi inte hunnit plocka upp alla annonsvaror i tid. Men de fick vi ju höra både från vissa i personalen,okej T och våra glada kunder.
Åh herregud, vilket jävla tjat. Det va stövlar som inte fanns i rätt storlek,förvaringskartonger i fel färger å gud vet vad.Jag vet inte ens om jag ska börja snacka om de förbannade säckarna som är med i bladet idag, 3kg lök för 10kr, 5kg potatis för 15kr och 2kg morötter för 10kr....
Och den där helvetes löken som lukat asäckligt,
usch jag hatar lök och det vet alla om.
Och så ska man behöva dra dom där säckarna fram och tillbaka på bandet och det va lökskal överallt.
Fy fan. Och vid 6 hugget va det bara jag,P och E kvar.Så när hon skulle ut och röka satt jag och P i kassan med köer ända ner till engångsbesticken.Sen när hon kom tillbaka lugnade det ner sig lite...
19.23 stämplade vi ut även fats E hade glömt att skriva dit sina 100-lappar på kassaredovisningen ;)
Nae det ska vara jag och G som låser då tar det knappt 10 minuter och vi stämplar ut 19.14 ;)
Eliten vet ni ;) Imorgon ska jag låsa för tredje dagen irad men vad gör man inte när Ängeln är sjuk.
Så det blir jag å T som låser imorn,samma där, Eliten ;) Synd bara att inte H kunde varit me då skulle det varit ELITEN med stora bokstäver.
Krya på dig vännen!
Ojojoj va mycket jobbsnack det blev,sorry va inte meningen,
men så blir det ibland.

Men ni får inte tröttna nu ska skriva lite mer dock inte om jobbet utan om huset ;) Va där imorse och de va nästan klara med alla innerväggar, bara väggen mellan kök/tvättstuga som va kvar. Men imorn lova Leo att dom skulle vara på plats. Matsas hund va där idag, Shester, så himla goo. Han älskar mig. Direkt när han ser mig kommer han springande med viftande svas och ylar ;) Så lite bilder på huset och massor på vovven. Tog lite kort på när dom jobbade,alltid lika kul å se andra jobba,specillet när det är för mig de gör det,Mohahaha ;)
   
  
Lite svårt att få perspektiv på det hela men på dom tre sista bilderna är delen där det är två barnrum, ett arbetsrum och det "lilla" badrummet. Den bilden Henka och Filippa är på ska köket och tvättstugan va till höger sätt och "stora" badrummet och vårat sovrrum till vänster. Och den första bilden är vardagsrummet, bilden tagen från hallen.
  
En riktig kelgris. Blandras så det heter duga,typ fem olika raser. Boxer,fårhund och några till ;)
Eller heter det fårhund, kanske va nått annat?! *skratt*
Hursomhelst jätte fin.
  
Myspys i soffan med en riktig pussgurka ;)
Hon kan det där me å pussas,måste hon fått från sin pappa ;)
  

Nae nu blir det som häromdagen ,klockan slår snart 00.00.
Usch vilken nattuggla jag är, nu måste jag sova.
Henka ligger och kollar på tennis med Filippa på magen.
Hon vaknade precis och sa -pappa måste gå och kissa.
Så duktig ;) Men nu sover hon sött igen, ska ta med henne in i sängen nu.
Oj Henka sover visst me ;)

Helgen ser ut som följande:
*jobbar imorgon 09.30-19.30, det blir grejjer det...
somnar på soffan till Idol 20.07 ;)
*lördag åker vi till vårat andra hem,IKEA.
Nu måste vi bestämma oss för en bänkskiva,
det blir antingen ek/valnötslaminat el svart?!
Så vill Filippa åka till badhuset och åka rutchkana, så vi får se om vi hinner det.
* Söndag ska jag träffa Philip och Sandra om hon inte har träningsverk efter badmintonen ;)Du får inte köra så hårt me henne Fia ;)
Vi ska till Maxi och käka lunch och shoppa lite.
Sen en sväng ut till huset och sista stoppet blir Bollspelaren för match,
Sylvia-Lindome kl 15.00 och en given seger för svartvitt ;)
Så blir en fullspäckad helg, jag har säkert glömt nått vi skulle göra men men....

God Natt A



Mina favorit brudar,vi måste ses snart.
Sjunga lite singstar och dricka drinkar. Miss u babes <3


Kommentarer
Postat av: amy

åh så kul att höra. Jag älskar att du komenterar! och jag älskar även att få respons eller vad man ska säga på saker och ting. Som till exempel, fler bilder. jag var ute på baksidan och fotade lite igår men mer än så blir det oftast inte. ska försöka komma igång med det snart igen



jag vill jätte gärna fota din lilla flicka! frågan är bara när? jobbar du och så eller? :) skulle annars vara superfint sen när löven börjar falla lite med fina färger och sånt, om vi var i en park eller liknande. vi kan ju prata mer om det tycker jag, för det vore jätte kul :D

2009-09-11 @ 05:41:04
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: madde

Nu går det undan med huset ser jag, vad kul ser jätte fint ut.

Vi har nästan bestämt oss för hus nu.

Vad söt hon är din lilla tjej :)

Kramar madde

2009-09-11 @ 08:32:31
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack så mycket! Japp, Monki it is!

2009-09-11 @ 16:58:10
URL: http://beatas.se
Postat av: Beauty By Beata

Glömde svara om adidaströjan. Den är tyvärr svart och jag köpte den i Turkiet..

2009-09-11 @ 17:01:07
URL: http://beatas.se
Postat av: Helene K

Tack så mycket :) Jag är frisk nu och har jobbat idag. Puuh Vilket fint hus ni kommer att få, det är så kul att se hur det växer fram.

Nu har jag äntligen fått en dator igen (Tommy var och köpte en ny åt mig) så jag ska försöka komma igång med min blogg igen.

Hörde ryktas om personalfest?!! Vad kul =)det kan ju behövas nu inför hösten. Då partar vi loss ordentligt och hoppas på att slippa huvudvärk.

Vilken härlig o söt tjej ni har, hon är ju för go.

Ses i morrn? Kramis

2009-09-13 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0