Träningsverk

Åh herregud har träningsverk i ryggen. Carina och jag va på en powerpromenad igår, gick runt här där vi bor, den pågick i ca 45 minuter,skönt va det att hon har fått mig att komma igång.
Filippa va med också i vagnen och hon frågade flertalet gånger vad vi gjorde och vart vi skulle.
Carina svara vi ska ut och gå lite, så fläsket försvinner, och jag tänkte prata för dig själv,haha nae det gjorde jag inte, har faktist 3-4kg som jag skulle vilja ha bort ;) Så nu får vi gå en tre gångeri  veckan eller så ofta jag kan, jobbar ju många dagar till halv åtta och det blir ju tyvärr så fort mörkt. Men tack för igår.
Dagen å övrigt betod av att min kära sambo väckte mig kl åtta, nu ska vi upp. Jaha tänkte jag vart har du slagit i då? Han är en riktig sjusovare annars, men det va bara att gå upp, vi åkte till Beijer,returpunkten och sen en sväng ut till huset. Hämtade mamma på vägen också, vi åkte en sväng förbi, K-ruta och Bauhaus och kolla badrumsinredning, vi vet nu hur vi vill ha det i båda badrummen så det är skönt. Blir svart/vitt i det ena och turkost/vitt i det andra och i det me turkost ska jag ha valnötsinredning. Så det är skönt att nått är bestämt ;)
Efter allt farande va vi utsvultna så vi ringde till mormor och vilkeen tur vi hade, hon skulle äta koldålmar, mums, tack mormor för maten.

Till dagen! Ska gå in och göra iordning mig nu. För om en stund ska jag åka och träffa min syster även min inredningsarkitekt ;) hon ska hjälpa mig att hitta snygga tapeter och sånt.
Så nu måste jag skynda mig för hon ringer om 20 minuter. Sen drar vi!
Ha en bra dag i det trista vädret =(
Men ikväll lägger jag upp bilder på allt snyggt vi kommer hitta ;)
Så får ni vara smakråd!
KRAM A

Molly sötnosen ska me också =)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Hoppas ni hittade något snyggt.

Det är inte det lättaste, ni skall ju välja till ett helt hus.

2009-09-22 @ 17:00:59
Postat av: sarha

Hej! Kul med all inredning :) Men ibland vill man bara skita i allt och anlita någon att bestämma åt en haha När beräknar ni att huset ska vara färdigt?? Skulle vara jätte trevligt att ses någon dag :) När vi skulle välja inredning till vårat badrum ångrade vi oss massor men tillslut blev det bra :) Ha de bäst kram sarha

2009-09-22 @ 22:00:16
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0