Min älskade Diana <3

Är så himla trött,orkar egentligen inte skriva men ja vill ;)
Va ledig Måndag och Tisdag. Igår va Sandra och jag runt och kolla tapeter,shit va svårt,finns mycket snyggt.
Vi får se vilka det slutar med. I sovrummet blir det iallafall New York-fototapet. Filippa vill ha Orange,grön,blå och rosa om hon själv får välja ;) och självklart får hon det ;) Sandra tog lite förgprover, blir ganska knalliga färger, tycker det är fint, kommer bli perfekt ;) Efter några timmar tröttna syrran på mig och åkte hem, hihi, skojja hon va tvungen att hämta Maximillian, tack för allt.
Vid klockan tre åkte jag och träffade min Diana å Isak, har längtat så efter henne, har inte träffat henne på läänge.
Det hände henne en helt otroligt sorlig sak för ett tag sen,hon förlorade sin lilla tjej i magen en månad innan hon skulle föda. Sånt får inte hända, det är så hemskt, livet är orättvist....
Det va jätteskönt och mysigt att träffa henne, vi pratade om allt, blev lite tårar me, me kändes bra att vi pratade om det och att hon fick berätta om det. Efter lite tårar och en mockaruta gick vi en runda på stan,jag vill ju hitta ett par pumps, men hitta tyvärr inga,får ta dom jag har i värsta fall.
(inte riktig ett par pumps dock,är med kilklack)
Diana köpte en jacka till Isak,skit snygg ;)Filippa och Isak lekte bilar,brumbrum sprang dom runt på stan, älskade barn,tur att vi har er <3 Vi ska kanske ses i helgen, sjunga lite singstar och dricka drinkar ;)
Hoppas det blir av och det skulle vara kul om Anna kunde va me också,
vi ringer om det <3 På kvällen va Filippa och jag med Mamma, hon skulle köpa mattor så jag fick agera taxi,haha,skojja mamma ta det lugnt ;) Vi åkte en sväng till MAxi me, Filippa fick ett par vinterskor,perfekt 149:- värsta lurvia och sköna ;) Sen skulle ju Filippa med mamma hem, den där flickan...Tack mamma för glassen.
Idag har jag jobbat 11-19.30, va en seg dag, hade huvudvärk nästan hela dagen, dricker för dåligt på jobbet.
Får bättra mig på den fronten, till lunch fick jag gordon blue eller hur det stavas ;) Mamma gjorde den igår,tack det va gott. Jobbar 11.19.30 imorgon me, så vid 14.00 blir det lunch så tackar inte nej till en matlåda imorn me ;)
Sen jobbar jag bara Fredag 9.30-18 och sen ledig lördag å söndag, skönt ;) Men helgen är fullspäckad,kul...
Henka ringde mig på vägen hem från jobbet förut och va sugen på Pappagrappapizza så jag köpte med två stycken, men tycker det har gått ner sig lite, pizzorna va puttesmå och så va dom brända,skärpning..
Tillsammans med pizzan kollade vi på Idol/Hammarby mot Gais och Bajen torska och jag är lycklig ;)
Djurgårn måste vinna imorn mot Halmstad,jätte viktig match. Bajen å Djurgång har samma poäng så litet ryck uppåt i tabellen måste ske nu. Håller tummarna, så imorn blir det hurry hurry hem efter jobbet för att zappa mellan Djurgårn-Halmstad i fotbollen och HV71-Djurgårn i Hockeyn....
Viktiga poäng står som sagt på spel för DIF.
Har lite bilder från i går på lite taper och kakel +min Diana och Isakbusfrö som är mästerfotograf. Men dom lägger jag upp imorgon är så himla trött *gäsp*
God Natt
Kram A

Ps.Carina ska vi ta en powerpromenad på fredagkväll? om du orkar ;)


Partygirls-Den bjuder vi på <3


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Jag arbetar fredag kväll.

2009-09-24 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0