090909

Jag ska inte bli långrandig.
Måste bara säga att min svärmor gör världens godaste kantarellomellet,mums.
Den va ljuvligt gott, det får du göra flera gånger ;)
Tusen tack du är så snäll!

Dagen i övrigt har bestått av jobb,jobb och jobb.
Men jag hade himla tur, C ringde till mig igår och sa att jag inte behövde komma till inventeringen kl 05.30 eftersom jag jobbade till 19.30 och det skulle bli så långt ;) Man tackar och säger vi ses vid 9.30 ;)
Gud så skönt. Så G och jag kom intrallande kl 9.30 "Hej Hej" med ett smile på läpparna ;)
Och ett suckande Hej va va man fick som svar ;) dom hade ju varit där i 4 timmar redan.
Men lite inventering han vi me, jag och L fick ta kudd/plädtordet och så lite gummistövlar, så det va en lätt match ;) Sen kom Henka och hämta oss vid 19.30 och så hände vi me G in och såg andra halvlek, av Sverigematchen asså, ni som inte vet hur en fotboll ser ut ;) Det va så trevligt så....
Men Zlatan kan ta sig i röven, vilken jävla pajjas jag dör.Tillochmed min mormor skulle ha gjort mål idag
     Imorgon jobbar jag 11-19.30, så lämna Filippa på dagis 9.30 och åka en sväng ut till huset och kolla läget. Alla innerväggar är nu uppe så man ser hur alla rum ser ut. KUL KUL.

Nu ska jag se England matchen, dom leder med 2-0 mot kroatsien.
Så god natt!!

    
     
Snart åker vi på kryssning igen 28 oktober drar brudarna till Åland.
Ska bli jätte kul, kul att H ska me också.
Då blir det party party i bussen brudar ;)


Jag blev visst lite långrandig ;) haha ;) God natt


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kul att du tyckte om kantarell omeletten. Ha en bra dag i morgon.

2009-09-09 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0