Nu är det snart klart yeha =)

Nyss hem kommen från jobbet,slutar ju 4 idag,Skönt. När man jobbar 7-16 går dagen så fort och så får man hämta Filippa på dagis,alltid lika mysigt när hon kommer springande emot en och ropar mamma,mamma har kommit men ett stort smile på läpparna <3
I bilen påväg hemfrågde jag Filippa vad hon vlle äta,MCDONALDS vill jag ha ropa hon =) okje det blir bra sa jag,då slipper jag ställa mig och laga mat när jag jobbat i 8:a timmar. Så Happy Meal me chickennuggets blev det till fröken. Som hon precis har ätit upp ,allt,duktig kicka.
Jag ska upp till Carina snart och färga mitt hår,hon ska alltså färga mitt hår,hon är för snäll min svärmor =)
Så måste jag väll få erslet ur vagen och gå och klippa mig också,täkte att moste skulle följa med mig och hålla mig ällskap, eller vad säger du??
Innan vi åker måste jag göra det iallafall för annars ser jag ju inget =)

Mamma och jag va ju i Falerum i Söndags och skulle shoppa skor till Filippa
Röda eller gröna converse. Fanns inga,bara svarta och vita för 450:-
så det blev inga för dom kostar ju bara 350:- på Intersport Så det blev en besvikelse Skulle velat haft ett par vita till mig sjläv me men dom va me en hundrig dyrare,jävla klädhuset säger jag bara.men jag sparade ju en 1500:- till Ullared =) å det är ju bra.
Filippa hittade en kompis där,en katt som vaktade affären
 

Har en bild på vardagsrummet i Henkas telefon som jag ska visa sen.
Leo har spikat upp vårt fina vita trätak och alla väggar är målade. Tapeten i vardagsrummet å sovrummet kommer upp på torsdag, åh det kommer bli så fint. Jag är lycklig.
Filippas rum är nästan färdigmålat. Bara den blåa å oranga väggen kvar =)
Lägger upp den bilden nu så kommer den andra sen okej?

Fränt va? Tycker det blir riktigt häftigt.
Och allt tack vare Sandra som valde ut kulörerna,tank you sis =)

Nae nu är kl 6 och Carina väntar på mig med färgningshanskarna i högsta hugg =)
Uppdaterar senare ikväll när jag kommit hem!!

Kram A

Ps. Saknas det några bokstäver lite här och är så är det de här jälva trådlösa tangentbordet
som har fått några för många slag i skallen =)


Kommentarer
Postat av: Syster

JA, det fattas några bokstäver här o där...och inte så några heller!



MOHAHAHAMOHAHA



Hälsa Carina! Och sötnosen förstås!



Kram

2009-10-13 @ 18:14:42
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; Åhh va gulligt!! Finns så mkt fint till tjejer!

Japp, de är från Gina och kostade 499 kr

kram!

2009-10-13 @ 20:42:46
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

vad skönt att huset snart e klart, jag vill åka o se hur det ser ut nångång juh =)

vi hörs o ses Kraam

2009-10-14 @ 16:26:51
Postat av: Jennie

Vad fint det blir, och tack så mycket för presenten, var just den skivan jag önskade mig :-) Den är såååååååååååå bra.



När blir huset färdigt då så att ni kan flytta in?

2009-10-18 @ 08:38:39
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0