Godmorgon, en timma förtidigt...

Glömde ju så klart att ställa om klockan när jag kom hem i natt.
Så när klockan ringde kl 09 så va ju klockan bara 08 *gäsp*
Men men det va bara att gå upp, slängde in en maskin tvätt och plocka iordning lite innan jag hamnade vid datan.
Igår va jag på utflyttningsfest hos Emma och Totte. Det va kul va det även fast medelåldern va 19.5 =)
Haha men vi hade roligt ändå, Totte och jag va Mormor och Morfar,kändes det som iallafall...Men tack för en trevlig kväll och ser fram emot inflyttingsfesten =)

Min söndag ser ut som följande:
Nu ska jag hoppa in i duschen och stjala till mig lite för att sedan åka till Helene och hämta min skruttunge som sovit där inatt.Tusen tack moster du är bäst.
Sen ska vi åka ut till huset för Ingmari ska komma ut och kolla läget lite =)
Blev jätte glad när jag hörde att hon ville komma och titta.
Därefter ska vi till Bauhaus och kolla badrummsmöbler.
Kl 17 ska jag ut till Sandra på Pysselkväll,trevligt trevligt,måste svänga förbi Ö&B först för att inhandla lite saker först bara och sen blir det pyssla av =)
Ja just fan glömde ju att vi ska till Villamässan också,det blir när vi varit ute i huset.
Som ni ser så är min dag fullspäckad.
    
Impuls shoppa lite i fredags medans jag vänta på Henka. Hitta ett par jätte tuffa byxor till Filippa på Lindex hade en 25%are så kosta nästan inget alls ;) På H&M fynda jag en super mysig klänning me matchande strumpbyxor till. Det va hon värd min lilla prinsessa. Men nu ska jag spara varenda lite slant till ULLARED =)
Den 2 november åker mamma,jag och Sandra dit. En plats finns kvar om det är nån som är sugen...

Filippa längtar efter snön så hon kan åka pulka =)

Nae mina vänner nu blev duschen ledig så det är bäst att hoppa in!!
Ha en mysig Söndag för det ska jag ha!
Kram A


Kommentarer
Postat av: carina och staffan

Fina kläder du hittade.Om Filippa längtar efter snö, så längtar jag till jul.Allt pyssel skall bli så himla roligt.

2009-10-26 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0