En snabbis ;)

Det här får gå fort för jag är döö trött.
Kryssningen  va grymt kul och bilder kommer imorn.Tack för de alla brudar =)
Köket är nästan klart,bara luckor-/lådfronter och vitvaror som ska på plats.
Sara,Leos dotter har nästan målat klart Filippas rum,
blev jätte häftigt,gilllar åsnan.
Helgen består av jobb och jobb. 9.30-16.24 och 10.30-16.00...
Men det kan jag ta för på måndag åker vi till ULLARED
och vi har fått med oss mormor me så det kommer bli kanon ;)
Så nu ska ni få se my lovely home <3





Köket som sagt är nästan klart och jag har fortfarande inte valt kakel :S
Men det blir nog bra...



Filippas rum blir jätte fint.
Hennes säng ska stå under åsnan,perfekt.



"Mitt" badrum =))
Jag är så himla nöjd,kommer bli jätte bra,
det är inte riktigt färdig fogat än men snart....
Och så är det ju vitt klinkers på golvet i 5x5cm


"Henkas" badrum.
Dock helt utan fog, det ska bli vit fog, superfrächt =)
Kommer bli kanoners...

Okej jag bjuder på några partybilder =)
  
   
  
  
   

Sist och minst "The Sleeping Queens" som slocknade 00.30,de ska ni få höra =))
Men faaaan va kul vi hade! Tack igen för en oförglömlig weekend!

Nu ska jag krypa ner me hankey pankey my love =)
God Natt!
Kram A

Ps. Det gick som vanligt inte fort,satte mig här 22.50 så en Snabbis för mig är en timma =))


Kommentarer
Postat av: Helene K

Vad fint det blev i Filippas rum!!! Ja hela huset är ju som en dröm =) Lyckliga du!

Tack för en jättekul resa, det var verkligen roligt, så länge det varade ;) Det måste vi göra om! Då ska jag hålla mig vaken längre :)

Puss & Kram

2009-10-31 @ 09:05:25
Postat av: Emma

huset blir ju skit fint =) det ska bli kul o se när allt e klart =) o filippas rum var ju dö coolt =) snygga bilder från krydssningen du =) hehe

2009-11-01 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0