Byta min lampa nån?

Idag har jag varit duktid,hämtat kakel på Bauhaus och lastat av i huset.
typ 50 kartonger och dom vägde bly,träningsverk i armarna, eh aaaa.
Sen har jag tvättat bilen, köpt framlampa som nån gärna får byta för jag kunde inte =)Träffade mamma vid fyra hugget vi gled en sväng ;) men några stop på vägen blev det.kollade badrumsinredning och vi får se vad det blir,ska till Ikea imorn och kolla, gick in på skopunkten för att köpa pumps men dom jag hittade va helt konstiga,såg ut som jag hade storlek 31,värsta pygmeskorna men jag hittade två stövlar istället =)))


    
Har unnat mig två stövlar idag. Jätte sköna är dom. De ena paret med liten klack.
649:- blev det för båda.De ena kostade 499:- det är egentligen lite mycket för min smak, men fick ju det andra paret för halva priset, så okej då =)

Vi gick även in på COOP, Filippa lekte loss i deras lekhörna.
Hittade ett jätte fint påslakan men 179:- för två delar och jag behöver ju två,så 289:- är lite väl va.Ullared 79:- =)) jag längtar. Ska bli så kul. Dom som är klara är Mamma,jag och Sandra, så himla kul alltså.Får se om Sandra vågar åka med mig =) men det tror jag. Fan va vi ska shoppa syster...
En plats finns kvar så nån som är sugen 2 november så är det bara att säga till,först till kvarn!!!

Är ju som bekant ledig i morgon och på onsdag me. Känns lite konstigt att inte behöva gå dit på tre dagar, men lite skönt är det ju. Kunde inte hålla mig därifrån idag, va uppe och köpte packtejp förut.
Ska börja packa lite imorn och rensa. Nej nu kom jag på va det va mer jag skulle köpa,attans, sopsäckar. Då måste jag upp imorn igen ;) men det är ju på vägen ut till huset så det är lugnt, hälsa på mina älskade arbetskamrater =)

Tittade nyss på Roast på Berns, så himla kul.Bert Kalrsson vilken pajjas,mohahaha.Magnus Betner va bra idag,riktigt rolig va han.Den som va under isen idag va Petra Mede och David Batra.
Men som sagt det va jätte roligt än då. Nästa vecka är det Felix Herngren,haha.Man ka säga mycket kul om honom,det ser jag fram emot.

Nu ska jag gå inoch sova min skönhetssömn, vadå skönhetssömn, vad fan är det. Jaa det är frågan.Men trött är jag iallafall, så God natt =)
Kram A

Ps. Ni måste bara besöka Gekåsbloggen som jag hittade.
Intressant.http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/ Ds.


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hör av dej idag om du ska ut till huset,vill se hur det har blivit är ju ett tag sen jag va där!



kram Helene

2009-10-06 @ 09:16:20
Postat av: Carina och staffan

Har varit inne och tittat på Gekås och blir lite sugen att följa med, men jag har nyss varit där känns det som. Så jag får nog vara hemma följer gärna med nästa gång.

2009-10-06 @ 20:46:49
Postat av: Helene K

Tack! jag börjar bli lite nervös nu...Och tack för att du la undan filmen. Jag har ju inte sett nån av dom än, men kul att ha hehe

Vi ses ju snart, en vecka går fort, men kan du inte vänta får du gärna komma o hälsa på när du är ledig :)

Huset! Jag säger bara wow!!!

Ha det bäst

Kramis

2009-10-06 @ 21:26:10
Postat av: Evelina

jag ska till ullared den 26 sep tror jag det var, annars skulle jag vilja följa med er rakarns..

2009-10-07 @ 15:35:34
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0