Veckan i bilder....

Jag känner att jag inte rokar skriva nått förtillfället,är kanon trött*gjäsp*
Har varit jävligt mycket på jobbet senaste tiden,bidrag och lön vettni.
Och saffran för 20:- vi sålde närmare 600 påsar idag...
Fick hem dagisfotona igår,och jag säger bara,Filippa är världens sötaste <3



Som Filippa sa när bilden kom upp på skärmen,det där är mina kompisar mamma =)


Ni måste hålla med hon är ju bara för söt,undra vem hon kan ha fått det ifrån ;))

   
Emma och Helene kom förbi en sväng igår på lite fika på golvet =)
Helene och Henka mecka ihop tvbänk,Emma och Filippa busade och jag bara lata mig ;)

 ´
Henka,Leo och Leifa sätter ihop "Henkas" badrumsmöbler...
JAA man behöver va tre stycken för att sätta ihop IKEA`S grejjer =)
Speciellt om det är karlar som gör det,mohahaha...


Häromdagen va jag,mamma och Filippa hos familjen taikon i Blacka =)
Vi åt god Lasagne å sallad och bara mös....
Maximillian frågade om de fick ligga i sängen och kolla på Bompa.
Jaa sa Sandra,men då ligger ni stilla och inte hoppar.
Vi hörde skratt och skrik från sovrummet så jag smög in och kollade och jag kan säga att dom låg inte det minsta still utan for som två galningar där inne...BUSFRÖN!!
   
I lördags va vi och tittade på Emma´s bandymacth,nog pratat om den, så innan vi hämta Emma och Pia i station svängde vi förbi MAX och käka lite och då skulle Filippa promt åka rutchkana =)

   
Det är här vår söta granne =) En gråspräcklig Grand danios...


Tisdagens horoskåp =)
Chefen va absolut inte tjurig,snarare tvärt om...
Helgen va kanon så han hade bara bra saker att säga!!


I söndags va vi hos Helene å Jimmy och mös.
Speciellt Filippa och Jimmy,hon klängde som aldrig förr på han =)
Men det är ju faktist hennes kille,om hon själv får säga <3

Så har den veckan varit,jätte bra med andra ord!
Idag har jag jobbat och det har varit en jävla massa folk som sagt.
Men jag hade en super timma mellan 13.20 och 14.20 då min syster kom och hämtade mig för lunch.
Världens godaste kebab med bröd avnjöt vi brevid polishuset,så himla gott.
Sen tillbaka till jobbet för skridskoprovning,vi ska tydligen åka skridskor imorn,så vi va ju tvugna att inhandla ett varsit par,synd bara att det inte fanns i Filippas storlek,minsta va 28, med 5 par raggsockar kanske ;)
Så tack syrran för att du förgyllde min dag <3

Hitta en bild på dig syster,du är ju en riktig hockeyfantast, gratis match,annars får det va =))

Just för tillfället sitter vi och tittar på DIF-BIF....
Mange va säger du om resultatet 5-2 och två minuter kvar ;)
Det går inte så himla bra för dina lag nu va, Hammarby i superettan och Brynäs i Allsvenskan?
Mohahaha va elak jag är,men du vet att jag tycker om dig endå...
Det kan inte va lätt att hålla på två pissgäng och ha mig som svägerska ;)

Imorn blir det huset direkt på morgonen,måste ju kolla så dom sköter sig...
och dokumentera lite,så ni får se hur det blev tillslut...
Sen har jag tänkt att hinna med lite shopping, Mamma du kanske vill me, ska vi säga MAXI, 10.30 hugget?
Och 15.00 ska vi infinna oss i Blackahallen för en intärn straffläggning. Svensson VS Pettersson =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram A


Ps. Vilka är ni alla som tittar förbi...?
Verkligen jätte roligt att se att så många är inne och läser =)


Kommentarer
Postat av: Från Mamma

Korten blev väldigt bra på våran lilla Prinssesa,skönt att det snart är inflyttnig,förstår om ni längtar..kram på er

2009-11-26 @ 22:30:53
Postat av: Emma

Så himla söt hon blev på kortet dåå =) vill ha ett :D Skönt att huset snart e klart då =) Då blire inflyttningsfest ox¨..;) hehe..

2009-11-27 @ 00:31:59
Postat av: Evelina

SÖT HON ÄR GULLUNGEN! :)

Postat av: Evelina

SÖT HON ÄR GULLUNGEN! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0