Fredag den 13:de

Dagen är fullspäckad!
Jag och Filippa håller just nu på och packar och rensar.
Har packat alla köksgrejjer,
det är bara mjöl och sånt som är kvar men de ska jag kasta.
Men har slut på sopsäckar,så en sväng till jobbet måste hinnas med idag me.
Om en halvtimma ska vi åka och byta mosaiken till köket.
Vi har ändrat oss,som tur va hade de inte satt det,började med hallgolvet *PUH*
Så jag och Filippa ska åka och byta ut den till turkosmixen, jaa precis,den som jag har i duschen,helt rätt.
Men Henka såg det på stan igår och blev förälskad och jag har ju från början velat haft turkost i köket =)
Och sen ska jag skjutsa mamma,har visst blivit hennes personliga taxi,hihi.
Därefter ska vi till Henka mormor,hon ville fira mig lite.
Fick dock paket igår,
ett jätte fint förkläde me grytvante och en påse att ha julkort i,TACK!
Vi får verkligen hoppas att det inte händer nått idag med tanke på datumet *WIII*

Henka har me fullt upp.
*däckbyte 08.00
* träffa Matsa för uppdatering av huset 10.00
* Banken 11.00
* Presskonferens 12.00
* behandling 13.00
*Lunch med sina prinsessor??
*träning
*fredagsmys =)

Imorgon jobbar jag 9.30-16.00 och söndag lika så.
Så Henka och Carina ska hjälpas åt och tömma vårat föråd.
Vi får väll se, det är bara en massa gamla kläder och skit därinne som vi inte använder, så allt sånt ska ner i kartonger och sen ska jag stå på loppis någon helg istället för att slänga allt.
Bra va syrran? ;)
Ja just det har en potensiell köpare av tvbänken och överskåpen *Jippie*
Men högstbjudande =) *skrattar*

Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: lina

Grattis i efterskott till dig me! Mormor sa att du också har fylt;)

Ja det förstår jag. Det är bara att du hojtar när du har tid.

Ha det bäst!

Puss

2009-11-13 @ 17:12:16
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: Helene K

Du verkar ha fullt upp ;) Turkost är jättefint!

Hare bra

Kramar

2009-11-13 @ 17:44:00
Postat av: Majje

Turkost is da shit!



Ses imorgon.

Ska fan blir riktigt nice o jobba lite, känns om det var evigheter sen sist. ;) Blir ju lite rutiiiiiner iaf! Dåligt med sådana i skol-livet för min del haha!

2009-11-13 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0