Filippas outfit for tomorrow

Imogon ska Filippa ha maskerad på dagis och hon är överlycklig.
Har inte haft tid att åka till leksaksaffären och köpa nått så det fick bli en prinsessklänning men vingar,stjärndiadem och trollspö =) En liten väska med nagelack och läppglans fick hon också,
en nöjd och glad tjejja
Hon blev helt till sig när hon tittade i påsen.
Jag fick tillslut av henne alla kläder men hon vägra släppa dom,
hon ligger just nu och sover med allt i famnen.
Så himla söt min prinsessa!!




Va lite svårt att få en bra bild,hon hoppa å skutta omkring hela tiden,myror i brallan =)
Men så här super söt va hon iallafall!!

Sitter förtillfället och tittar på Efterlyst.
Har sätt Assyriska-DIF, gick ju så pissigt det kunde gå.Torska med 2-0,helvete asså.
Men de har en returmacth hemma snart å den vinner dom med 4-0 =)) hoppas!
Jag håller tummarna stenhårt!

Imorgon jobbar jag 11-19.30.
När jag kommer hem ska jag baka nått gott,
om inte min älskade svärmor har lust att baka några blåbär/hallon muffins eller nått annat gott *LER* hihi!
Annars får det bli en krans från macken...

Sen är jag ledig lördag och söndag,skönt!
Har ioförsig en massa att göra. Lördag blir det ikea,bauhaus och handla till mitt födelsedagskalas =)
Sandra,Magnus,Maximillian och Molly kommer på Söndag och firar mig *NICE*

Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa...
God Natt! Kram A

Ps. Tack snälla alla läsare för alla kommentarer *ironi*


Kommentarer
Postat av: carina och staffan

vi skall se om vi kan hitta på något bra att baka. Har du något bra recept eller annars kanske det finns något i Jennies receptbok. Så gullig Filippa var hoppas bara att hon vill ha det på sig i morgon.

2009-11-04 @ 22:12:52
Postat av: Helene K

ÅÅ en sån söt liten prinsessa :)

Spara lite fikabröd till mej ;)

Kram

2009-11-05 @ 19:12:55
Postat av: Helene K

Såg inte att du hade skrivit, men jag tackar absolut inte nej till det erbjudandet =)

Ses i morrn.

Kramis

2009-11-05 @ 19:54:58
Postat av: Sandra

Kom p att jag glömt svara på din kommentar.



Vilken otur ang ullared då. vi skulle åkt måndagen istället. =)

Men visst finns de mkt fynd att göra.

Det är mkt skit, men de finns guldkorn.



Jag köpte mest julklappar till Wilmer och hans kusiner, men lite till hemmet å så blev det med. notan slutade på 4700 tror jag..



kul med huset. det ser verkligen jätte fint ut!!! När tror ni att ni flyttr in?

2009-11-05 @ 21:12:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0