Snart åker vi...

Jag vaknade innan klockan ringde av att solen sken in på mig från vardagsrummet. Och trodde direkt att jag försovit mig, men nej nej, klockan va bara 08.34 och klockan hade jag satt på 09.00
Så jag låg i sängen en stund och sträckte på mig innan jag gick in och duscha.
Nu har jag läst alla bloggar som är under favoriter, ingen hade skrivit sen sist, tyvärr hade jag heller inte fått nån possetiv respons på skorna till klänningen heller, så jag kanske är ute och cyklar, men men så är det,det blir som det blir.
     Nu vaknade Filippa också, den sömntutan, sovit i 13 timmar, va skönt för na men ändå gäspar hon ;)

Idag åker vi på kryssning och Filippa ska va hos sin mormor när Henka har match, dom skulle baka bullar ;) mums, ska be Filippa ta med en påse hem ;) Mammas bullar slår det mesta och Carinas såklart ;)
Nu ska jag ta på mig och packa klart väskan, sen tar jag bussen 11.15 till Gunitha. Bussen går från bussstationen 12.40 för färd upp till Stockholm. Så vi ses på Måndagkväll allesammans, kommer sakna min lilla prinsessa  väldigt mycket å så Henka såklart <3 Lycka till på matchen å se till å vinna nu ;))

Bye Bye gott folk ;)

Ps. Gänget som ska me på kryssningen är: Jag, Helene, Gunitha,Tina, Emma, Alexandra, Anneli och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0