Ska det va sol lr inte?

Kan väderguden bestämma sig nu, när jag går ut och sätter mig så går solen i moln,grr.
Måste ju bättra på brännan lite tills imorn ;) Får nog åka in och sola solarie istället...

Vaknade i morse kl 07.30 av att Tusse hoppade på handtaget och ville komma in och sen kunde jag inte somna om. Låg och vred och vände mig till 08.15 då jag gick upp och ut å hämtade tidningen.
Sen har jag suttot här och läst lite...

Vad ska man göra i dag? Funderar på att åka ut till Pappa en sväng, kanske säga hej till Sara me, när man ändå är där ute i kolmården. Sen kanske det blir grilla nått gott i kväll.
I natt kommer jag så klart inte kunna sova, så är det alltid när man ska iväg och göra något kul, ligger man bara och vrider och vänder sig och bara längtar tills det roliga, som när man ska på semester osv.

Häromdagen va vi ute hos Sandra och lämnade vaggan och jag lånade en väska till imorn.
Sen kl 22.35 på kvällen får jag ett MMS av henne, det va en bild på hennes egengjorda skötväska.
Asså den där bruden kan ju allt, helt otroligt händig.
 Det här är design!!
Är ni intresserade av en egen skötväska är det bara å kontakta henne på www.maximilliansmamma.blogg.se priset kan jag inte sätta men det blir inte billigt ;)) Design vet ni  ;)

Ha en mysig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0