Nu ska ni få se...Vårat Hus ;)

Tack Majje för tipset, nu har jag lyckat kopiera och sparat ner bilderna.
Ritningarna på huset är på ett ungefär. Ovanför entre dörren ska det vara ett litet tak snett upp till höger.

Rummen från vänster: Sovrum, Tvättstuga, Badrum, Kök med bardel, Matplats, Vardagsrum, Arbetsrum, Badrum och två sovrum.Och vid bardelen mina älskade vänner ska ni få sitta och avnjuta goda drinkar och ni Helene,Helene å Tina om ni hellre vill ha bira så får ni det ;) det lovar jag. Och på sommaren blir det Party Party på altandäcket ;))



Jag längtar så mycket tills det är klart..

Idag har vi varit och firat henkas mormor som fyller 81år.
Vi fick jätte god tårta. Grattis ännu en gång och ett stort grattis till Dejan som oxå fyller år idag, dock inte 81 utan 35år tror jag ;)) Grattis hur som....
Sen åkte vi ut till Svärtinge och kollade på tomten. På vägen hem stannade vi på Maxi och käkade lunch.
Filippa och Henka åt köttbullar, och Carina och jag chicken kebab, mums.

När vi kom hem skulle Filippa sova men så blev det inte, så vi får väll se, hon lär ju somna tidigt ikväll, vilket är skönt ;)
Nu ska vi gå upp en sväng till Carina och hälsa på,Filippa har tjatat sen vi kom hem. Det finns ju så mycket att leka med där, sandlåda, gungställning, lekstuga och kissarna.
Imorgon är det jobba som gäller 10.30-19.25...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Ooh vad nicee ;) Hur långt tid tar det här typ då?? o det är klart att det blir party på altan ;D

2009-05-13 @ 17:19:47
Postat av: amyy

sv; oj, hehe tack vad glad jag blir! men du ska inte säga så mycket för du är sjukt söt du med! :)

2009-05-13 @ 18:21:16
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Majje

Gudars va spännande! Fint hus really! Men ingen walk-in-closet eller klädkammare? ;) Och är det en kamin av nåt slag i mitten? Högt i tak där ser det ut som. Tjusigt!!

2009-05-13 @ 19:03:51
Postat av: Angelica

SV:Nae du Majje ingen walkincloset, jag har inte så mycket kläder, har ju 5-6 garderober i sovrummet.

Så nån klädkammare behövs inte, förvaring till andra saker har jag ju hela vinden till ;)

Joo det ska bli braskamin,mys mys.

2009-05-13 @ 20:18:45
Postat av: Majje

Aj see! Visste inte om det var nån vind som man kunde förvara på... Utan högt i takt på större ytor istället! Men är det inga fönster på gavlarna?

Jag känner nästan att det e jag som ska bygga hus nu, haha! Kör hårt. :P

2009-05-14 @ 16:12:46
Postat av: Helene

Vilket fint hus ni får! Vad spännande o kul det måste kännas =) Å öl säger man ju inte nej till, men en drink slinker nog oxå ner hihihi.

Guud vilken gullig unge ni har.

2009-05-14 @ 20:57:11
Postat av: Sandra

det blir säkert kanon fint!!

2009-07-04 @ 14:03:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0