Nu kommer lite bilder ;)

Glömde skriva en sak igår, gissa vilka som va våran granne på båten??
Hela Scotts gänget ;) Å Sångaren bodden mitt emot,haha,coolt.
När jag öppnade min dörr och skulle gå upp till tax freen, så öppnar han dörren samtdigt å säger Hej har ni fest eller? ;)
haha fick en chock, trodde dom hade värsta lyxhyttarna men inte,samma som vi ;)
Haha så va det, rätt fränt. En trevlig prick ;)
Lägger in bilder imorn, ska käka potatisgratäng, kött,sallad å sås nu, mums ;)

Lägger in bilderna i samma inlägg ;) Men det blir inte så många, helene å emma har fler som jag ska ta sen...
    
          
         I bussen på väg upp till Stockholm ;)
    
     
 
I hamnen i väntan på att få stiga på båten, Helene å Anneli sjunger, Heja Heja Heja Heja Djurgårn ;)
       
Uppladdning i hytten & besök av grannen,som vi alla ville ha bildbevis på ;) Så vi inte skulle bli misstrodda ;)
Bilder på resten av gänget å grannen kommer senare ;)
      ;)
Kommer mer bilder senare....
   Gunithas syrra å hennes gäng ;)
   
Söntutorna på vägen hem ;) Nästan alla sov utom Helene å Anneli som hade fullt röj på vägen hem me ;)
Men det va en super rolig resa så jag förstår att de är trötta, det får vi göra om nästa gång de kommer till cinderella...
     Sen hände det en idiotisk sak me, när vi va på dansgolvet, stod vi längst fram och så skulle en f.d kompis till mig komma fram å hälsa och på vägen fram råkar hon hälla sin drink på Helene och hon blir galen och de börjar bråka å Helene drar till henne å hon drar Helene i håret och värdens jälva tova fick hon me, titta här....
  Jälvigt puckat gjort.
  En vacker bild på soluppgången, ja uppgången, kl 4 tror jag hon va typ, fin fint ;)
Helene skulle ut å röka så det va bara å följa med ;)
 
Filippa blev överlycklig över sin godisfyllda katt jag köpte till henne ;) Sötnos <3
Godiset ska hon spara tills på lördag,ducktig tjej ;)

Lite mer bilder kommer senare...
Nu ska jag kolla på Barca-United, hoppas på en kanon match.
God natt


Kommentarer
Postat av: amy

hehe tack så mycket (A) vad glad jag blir!

2009-05-28 @ 06:50:23
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: evelina

fin klänningen var :)

hade ni kul? :D

kram.

2009-05-28 @ 14:17:55
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej! Vad kul ni ser ut att ha, tror jag följer med nästa gång ;)

Jobbar Helene på att se ut som "Karlsson" hihihi, hon vem vad jag menar =)

Kramis

2009-05-30 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0