Var är du?

Tusse har fortfarande inte kommit hem, han har varit borta jätte länge nu, sen fem i går. Vi är oroliga, Henka har varit uppe två gånger i natt och kollat efter han. Han blir helt nojig när han inte kommer. Jävla hund jävel som skrämde honom, fan ta grannarna om han inte kommer hem. Hoppas verkligen han kommer snart....

Maximillian är här och leker med Filippa. Sandra och Magnus är på banken, de kommer och hämtar oss snart för vidare färd till Skärblacka där en god lunch väntar, Makaroner och korv, kan det bli bättre ;)
Senare på eftermiddan ska jag och Filippa in till stan å träffa Carina för inhandling av present till Ida som fyller på lördag. Jobbar ju resten av veckan så idag är sista chansen. Så jag har en fullspäckad dag framför mig.
Nu tänkte jag klä på barnen och gå ut i snön en stund innan dom kommer....Åka pulka ;)
Ha en härlig dag i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0