Vad vill jag?!

Idag har vi varit ute och åkt med Staffan. Vi har varit och kollat på tomt och hus. Tomten ligger i Svärtinge och hus har vi inte riktigt bestämt oss för än. Byggfirma som gygger husen har vi kommit i kontakt med genom Sylvia å Ronny Magnusson. Vi har åkt runt och kollat på olika hus som de byggt lite här och där. Väldigt fina allihoppa, nu ska vi bara komma överens om vilket vi vill ha och om tomten i Svärtinge är nått för oss?!
I början kände jag tvärnej men nu har jag tänkt, sätt hur det är och hört att det är bra där ute och så långt ut är det ju heller inte, 1,1 mil in till stan.
Så varför inte?! Får tänka nu över helgen om jag ska bli en Svärtingetjej ;) på måndag ska vi ge svar om tomten.
Vad tycker ni??

Annars idag har vi inte gjort så mycket, va på Maxi och åt lunch förut när vi va ute och åkte. Va gott. Jag ät Tacotallrik, Staffan Thaibuffe & Henka Kycling me rotfruktsgratäng. Filippa fick äta när vi kom hem för hon låg och sov när vi va där, hon fick Spagetti me köttfärsås. Just nu är vi bara hemma å väntar att Henka ska komma hem från träningen med lite fredagsmys. Filippa vill gå bort till hästarna och mata dom med knäcke och morot, så varför inte. Sitter ju bara här och latar oss ändå. Ska bara byta blöja på Filippa för jag känner att hon har bajsat ;) fråga Helene vad hon tycker det luktar ;)
    Imorgon ska jag jobba 9.30-16.00. På söndag ville Tina byta så jag bilr ledig då och får jobba hennes Söndag nästa Söndag. Det va bra för mig me, för då kan jag vara med på sista matchen, visst att den är mot Solfjäderstaden, laget som ligger 1:a i serien och kommer förmodligen att vinna men fan vad jag ska kämpa, det gick så bra på träningen i går. Ni anar inte hur peppad å glad man blir när man får höra "Bra Agge,Bra"  " Gud va du kämpar" " Bra brytning" o.s.v blev super glad i går, så nu ska jag ge mig fan på att ge allt i sista matchen,så håll tummarna ;)
   Nästa lördag ska vi ju upp till 08:orna och fira Ida som fyller 3år, tyvärr kan vi inte sova över eftersom jag jobbar på söndagen.Utan vi får komma tidigt och åka hem sent. Vi får kul ändå hoppas jag.....

Ha en super mysig fredagkväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0