Röj på stan

Idag har Filippa och jag varit på stan med Emma å Helene.
Det va ju rena röjet på Drottningatan, spelade massa gamla schlager från stora högtalare.
Alkogubbarna dansade på gatan, va kul å se ;) Så kunde man även göra olika aktiviteter inne på Linden.
Värsta schlager yran asså.
Huvudsakliga ärendet till att vi gick på stan va att Helene skulle hitta sig en festblåsa, men det gick inte så bra, fanns ingen som passade frun i smaken ;) Jag hittade inget heller, får väll ta på mig en gammal trasa på lördag.
      Sen fick Helene å Emma för sig att gå in och boka kryssning, hon bokade 2 hyttar á 4 personer, så 8 stycken ska hon få ihop, Emma, Helene, Alex å tydligen jag är dom som är klara. Hon skulle fråga Tina å Helene också, Gunitha kanske vill me me. Får hon inte ihop 8 st kunde man avboka. Eftersom hon hade stamkort så blev hytterna gratis och då betalar man bara 60kr för bussen till å från Stockholm och mat såklart. Så det är ju super billigt. Så vi får ses hur det blir med den saker, det är en söndag så det är väll vi och Rut 72 bast med Helga 74 bast ;) haha
          Vi tog bussen hem kl 15 för jag va tvungen att hämta träningskläder å klubbor.
Ska in igen till Helene snart, hon får ta hand om Filippa när jag åker till träningen, så kommer Henka å hämtar henne sen. Min träning börjar kl 20 och Henkas slutar kl 20 så det blir inte så länge.
Hon älskar ju att vara hos Helene me alla djur, orm, fiskar å katt ;)

  Filippa inne på Lindex, hon stod säkert i en kvart och titta på alla fina halsband, ringar å armband, helt fashinerad. Vi gick in på HM å köpte ett  halsband å amrband till Filippa.
Hon betalade själv, men hon skulle ju inte gå därifrån sen inte, blev helt tokig."Titta halsband mamma titta halsband".
Men efter några arga skrik gick vi till nästa affär ;)

Nu ska vi gå till bussen, hoppas Helene har kommit hem ;) Får slå en pling....


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hahahahaahaha..........undrar just om Rut å Helga vill vara med å stuffa på dansgolvet till Scotts :)Du kan ju ta med Henkas rullator kan ju du köra ett rullatorbugg med Helga å Rut....heheheeh----



såå dansar vi andra vanlig bugg....hihih



ha det bäst så hörs vi,,,,kram

2009-03-05 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0