Jobbardag

Idag har jag jobbat å Filippa har varit på dagis. Carina va å hämta oss förut, jättesnällt, tack.
När vi kom hem satte vi oss och åt, Filippa fick min tahimat som blev över sen lunchen, hon gillar verkligen sån mat.
När vi sitter i soffan och jag pratar med Sandra i telefonen hör jag en hund skälla å en katt mjaua. Jag sprang till dörren och då springer grannens jävla hund förbi och jagar Tussse. Vet dom va koppel är eller? Det är ju inte första gången den springer hit å skrämmer Tusse, en gång i somras skrmäde han upp Tusse i ett träd och kom inte ner på jätte länge. Vi får se när han kommer hem den här gången...Fan kan man inte ta hand om ett djur ska man fan inte ha nått heller...
 Så här ser det ut på altanen, jävla hund asså, hur vågar han jaga bort min Tusse. *grrr*

 Nu sitter jag å Filippa i soffan och tittar på Unga mödrar. Henka kommer snart från träningen....
Imorgon ska vi åka ut till Skärblacka och hälsa på gänget därute. Ska blir kul, har inte varit där på länge, Maximillian och Filippa har bestämt över telefonen att de ska leka imorgon, Tisdag ;) Får se om Mamma ska med ut oxå, har ju inte träffat henne på länge, kom ju hem från Tahiland. Ska nog ta med mig kameran och fota lit.
Resten av veckan är det jobb och jobb. Onsdag, Torsdag å Fredag till halv 8 ledig lördag då vi ska till Stockholm och sen jobba Söndag ;) Jippie vilken härlig vecka ;)
Nu står Filippa och tjatar om att hon vill se Teletabies, segaste barnprogramet i hela världen, så det kan hon glömma, för i kväll ska jag se på tv:n ;)
Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0