I`m back

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men har kännt mig som värsta buissnesgirl ;) haha
Men har jobbat en hel del och i helgen har vi harft 08-orna på besök. Vi firade Carina som fyllde år och Jennie och dom firade Henka lite sent, men bättre sent än aldrig. Vi skulle haft Singstar-kväll så att dom kunde vara barnfria för en gång skull,men Jennie tyckte det va så jobbigt att ta ut det från jacket så det blev inget. Jag hade ju bara köpt typ 100 cider och massa snacks men men det får ja spara till en anna gång, som Sandra sa  till den 17 juni ;) hihi. Trevligt va det iallafall.

Vi åt god middag tre gånger, lördag lunch potatisgratäng, kyclingfilé me tzasiki, mums.
Middag gjorde jag å Rebecca varm smörgåstårta, super god blev den, som vanligt *skryt skryt*

Söndag lunch blev det Köttfärslimpa som jag också gjorde ;)


På tal om annat, eller jag vet inteom jag ska ta upp det, blir så arg. Melodifestivalen.

Jag förstår inte hur Operakärringen kunde vinna, får spy på allt skrikande. Usch.

Det fanns ju många andra som skulle vunnit istället. Typ Måns, Sarah Dawn Finer. Men men det är väll sånt man får leva med, kommer stänga av radion varje gång den kommer iallafall, den lär ju spelas typ fem ggr om dagen.

Filippa saknar sin mormor, som för tillfället befinner sig i Thailand, har varit där i 11 dagar nu och har fyra kvar. Har pratat med henne en gång. Jag skulle också vilja vara i värmen. Men idag har det faktist varit skönt ute, solen har skinit och det
har varit typ 5 grader. Riktigt vårväder, man känner att sommaren är på väg... Men som sagt hon kommer ju hem snart igen, ska bli roligt att träffa henne.
Jag vet en sak hon köpt till Filippa, en Leviskjol, hihi, så gulligt, hoppas hon kan ha den, hon sa att det va lite svårt med storlekarna. Men det blir säker bra. Ses snart älskade Mamma/mormor.

Imorgon ska vi på utvecklingsamtal kl 9. Ska blir spännande å kul. Sen ska jag till Emma och hälsa på. Blir vid halv 10-10, hoppas hon är vaken då den lilla sömntutan ;)
Sen är ju tyvärr träningen inställd pga att vi inte blir så många. Men istället läste jag just på vår hemsida att vi skulle åka till Finspång och kolla på match istället kl 20, ska bli kul och det kommer ge erfarenhet oxå.

Nu börjar min mage å kurra ska gå och göra någon god mat, några förslag??
Om ni undrar sitter Filippa och tittar på Teletabies, det är bra då kan jag få laga mat å diska ifred. Annars vill hon gärna vara med ;)
Kanske skriver lite senare. Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0