Han är hemma ;)

Gissa om jag är glad, över 25 timmar va han borta. Vilken lättnad när han kom springande runt husknuten när jag ropade på han. Henka ska vi inte tala om han blir helt nojjig när han inte kommer hem på länge, han blev verkligen jätte glad å lättad. Han tror ju alltid det värsta. Så nu kan ha fokusera 100% på matchen i kväll mot Åtvidaberg om han nu skulle spela en stund eller två ;)

Vi kom precis hem, har ju som bekant varit hos Sandra å gänget å hälsat på idag, va sköjj, spöa henne på kort oxå ;) haha. Mamma å Börje kom dit på eftermiddan och fikade, dom hade med sig semeltårta, mums.
Vi fick alla massa med fina kläder som hon köpt i Thailand, Tack snälla.
Efter det fick Filippa och jag skjuts av Börje in till stan där jag mötte upp Carina, vi åkte till lekhuset för att inhandla presenter till Ida. Carina köpte Pippilångstrumpkläder med peruk, accesoarer, film och en Hello Kitty hoppboll. Jag köpte en Hello Kitty sparkcykel, tror hon kommer bli jätteglad det lilla trollet ;)

Satte precis på risvatten, Filippa och jag är jätte hungriga. Det blir stekt fisk me ris, hollandaiessås å rivna morötter, eller okej jag erkänner det är fiskpinnar ;) Jag fråga hur många Filippa ville ha, 50stycken vill jag ha, haha det va så roligt att höra, finns ju tyvärr bara 16 stycken i paketet ;) Jag vet inte hur många man äter, vad säger du Sandra? 4-5 stycken lr?
Aja hur som helst gott ska det bli. Nu kokar vattnet så det är väll bäst att lägga i riset.
Love and Peace

Kommentarer
Postat av: evelina

haha 50 stycken :p

2009-03-27 @ 23:55:36
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0