Favoriten just nu....

Den låten som går varm i min mobil just nu är Nickelback-Gotta Be Somebody.
Tycker den är väldigt bra. Den måste ni bara avnjuta...

Idag har jag varit med Emma, spelat WII och varit på promenad med Alex hundar. Riktiga sötnosar.
Sen hämtade jag  Filippa på dagis kl 4, vi gick ner en sväng på stan, Filippa somnade i en 10 minuter.
Det va perfekt då han jag kolla på lite kläder, hittade en tröja jag ska ha på mig imorn, köpte faktist en på "new yorker", en som jag föreslog till Helene igår, men nej nej, den dög ju inte ;) hihi.
Så den köte jag, en svart med lite fint paljettmönster på, den får duga till imorn. Köpte även ett långt svart linne, det är bra att ha. Nu sitter Filippa och tittar på Lilla sjöjungfrun, är helt såld på Sebastian och Blunder ;)
Jag ska passa på och laga lite käk och diska lite. Sen blir det väll popcorn till Let´s Dance.
     Imorn är det jobbardag igen, har varit ledig några dagar, skönt. Efter jobbet är det ju som bekant avskedsfest för Affe. Bowling å mat, jag tog kycklingfilé, potatisgratäng å limesås. Tyckte limesås lät lite spännande, hoppas den är god.
Nae plikten kallar, ha en mysig fredakväll för de ska jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

jasså det köpte du??hehe ja ja det var ju inte färdigsytt som mormor brukar säga..haha



hoppas ni får kul imorrn,,,hälsa gänget från mej,,,





kram

2009-03-06 @ 19:32:52
Postat av: Jennie

Vi kommer nästa lördag, då får vi hitta på någonting, kanske en singstar omgång eller bio?

2009-03-07 @ 01:47:26
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Halsning fran Thailand

Hur vore det med en uppdatering...Kram Mamma

2009-03-15 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0