En heldag med mormor

Idag vaknade vi kl 08.55 när Sandra ringe ;) Det va bra att hon gjorde det annars vet jag inte hur länge vi sovit...
Hon skulle fråga om jag kunde jobba åt henne på torsdag och självklart kan jag det. Hon har så himla ont överallt, foglossning och allt va det heter. Tycker så synd om henne, hoppas verkligen hon får havanskapspenning så hon får vila sig innan det är dags. Vi längtar nog alla efter lilla Molly..
     Filippa och jag tog bussen in till mormor kl 11, jag stannade och köpte med mig grejer till lunch. Väl franne hos mormor tillagade jag pannbiff med potatis, morötter och gräddsås. Det va supergott och till fikat fick vi påskmust, dammsugare å mazariner, kunde inte bli bättre, Filippa åt två dammsugare den lilla gottegrisen ;)
Filippa ligger just nu å sover, hon sov igen middag idag så hon somnade på bussen hem förut och ligger fortfarande å sover, hoppas hon sover hela natten, skulle va jätte skönt. Kan jag diska och plocka lite.
     Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra, Sandra ville att vi skulle komma å hälsa på men mamma och mormor kunde inte så jag tänkte att kan ta det nästa vecka när alla kan följa med. Skulle ju verkligen behöva åka till tippen och slänga tidningar + å inhandla lite mat och sånt. Så jag får nog slå en singnal till syrran sen....

Nu ska ja väll ta tag i disken som henka struntade i igår *grr*  och sen slänga mig i soffan ;)
Lite bilder från dagen...
  Filippa ger tusse en godmorgon kram å puss, Tusse har sovit två dagar i rad vid mina fötter, jätte mysigt. Annars vill han väll ut/in två gånger per natt. Skönt att inte behöva gå upp å öppna...
   Filippa sitter å tittar på barnen som leker på dagiset inunder
Vilken tillgjord min ;)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: amy

hehe, detsamma du Agge ;) och jätte fina bilder på din söta dotter också :)

2009-03-31 @ 21:32:22
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0