Den blev super god

Har nu ätit min varma smörgåstårta, smakade mums.
 
Hade ingen vanlig ost så jag smulade lite fetaost istället, blev lika gott det.
Medans jag diskade och laga mat så lekte Filippa affär/restaurang. Hon ställde sig bakom sin spis i köket och stekte pannkakor.
Sen ropade hon: "Mamma köpa pannkaka" Jaha hur mycket kostar det då säger jag. "En krona" Jasså det va billigt. Så hon fick en krona och så gav jag en krona i dricks ;) 

                                                                   
                                         Filippa en riktig kock och försäljare, precis som sin mamma *ler*
                                                                  
                                                           Filippa busar lite i soffan innan vi ska sova

Nu sitter vi och tittar på Efterlyst, ska gå in och lägga mig snart, är jätte trött.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0