YEEHAA DET ÄR MITT ;)

KAN NI FATTA, JAG ANGELICA MADELÉN PETTERSSON
HAR FÅTT KÖRKORT OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG ;))
VILKEN BEFRIELSE,SLIPPA BEHÖVA KÄNNA ATT MAN ÄR BEROENDE AV NÅN. BARA KUNNA TA BILEN OM MAN VILL NÅNSTANS.....UNDERBART, IM SOOO HAPPY.....

Dagen i övrigt har sätt ut som följande; Glidigt Glidigt och så har jag Glidigt ;) haha.
Vi gled en sväng förbi mina älskade släktingar i Skärblacka. Sandra Maguns Maximillian och Molly.
Jag hade med mig Filippas alla barnkläder upp till stl.62 två Ikeakassar fulla ;) hoppas nått faller damen i smaken ;)
Sen hade jag även köpt en jeansklänning, tre bodysar och en pyjamas ;) Så himla söt är hon asså.
Jag är en så stolt moster som smälter varje gång jag ser henne <3
Magnus och jag delade på en flaska vin, gott, firade lite, tack tack.
Han bjöd även på korv med bröd och så såg vi en superspännande match Sverige-England, det stod 3-0 till england i paus sen reducerade/kvitterade Sverige till 3-3 efter full tid och 2x15 minuter. Men förlorade tyvärr efter straffar. Synd synd me det gjorde en bra macth, U21 landslaget är fan bättre är vanliga landslaget....

Lite bilder från dagen


 
Den lilla sockertoppen ( och då menade jag Molly och inte Magnus haha)
              
                             
Det lilla underverket, sötare liten bebis får man leta efter <3
Fick inget bra kort på dom andra två busfröna men dom har nu ju sätt ;)
               
                              
Mollys fin fina rum som min syster ryster inrett, hon kan det där....
Och här är hon min vackra syster och lilla Simba
Vacker utan spackel-Totaly true ;)


På vägen hem stannade vi på konsum för att handla lite gott gott....
Det blev chipsstjärnor och godis och så saltgurka till morgondagens frukost, mums.
 Filippa mumsar på sitt Lördagsgodis, en dag förtidigt,
men vad gör man inte <3

Nu ska jag gå och sova, skönt att inte behöva tänka på när bussen går imorn då ;) hihi
Kan ju åka straxt innan nio hemmifrån.
Efter jobbet blir det  kolla Sylviamatch mot Oddevold på "bollis" kl 16
och hoppas att Emma Å Helene å gänget följer med ;)
God natt


Kommentarer
Postat av: Från Mamma

Grattis till körkortet,det gjorde du kanoners.då vet man vart man ska ringa när man ska ha skjuts då:) Ha det bra och kör vackert,krama inte varandra i trafiken:) Kram Mamma

2009-06-27 @ 09:02:05
Postat av: Anonym

GRATTIS till körkortet jag förstår din frihetskänsla. Det är helt underbart att kunna åka när man vill vart man vill, om man inte är så begränsad som jag förståss som har blivit rädd att köra bilen, men men det är jag det. Jag ska köra till Sjöberga på måndag det är 5 mil utanför stan det är ungefär vad jag klarar men jag är ganska skakig när jag kliver ur bilen sedan. Ha det så bra

2009-06-27 @ 09:41:34
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Helene K

Grattis till körkortet! =)

2009-06-27 @ 10:00:07
Postat av: Anonym

Grattis till körkortet =)

2009-06-27 @ 23:25:04
Postat av: Emma

Grattis igeen :D



Gud vad söt hon är då =)

2009-06-28 @ 16:12:56
Postat av: Emelie

Grattis till körkortet! :-) Vilken söt dotter du har föressten, ursöt! :-)



Kram Emelie

2009-06-28 @ 23:09:52
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Men hallååååååååååååååååå.... Skojjaru eller? Har du tagit körkort och inte berättat det för mig????



GRATTIS iallafall! Vad kul för dig, vilken frihet.



Kram Jennie

2009-06-29 @ 21:22:01
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0