Våran Midsommar I Bilder

  
Vi avnjuter en god lunch i solen
   
Jag köpte en fin blomma till min Svärmor....Filippa sommarfin ;)
Vi sitter och fikar på en filt på en gräsmatta i Lundby
   
Filippa fiskar och dansar runt Midsommarstången
  
Är hon inte bara så fin in sin krans som jag snodde ihop,
inte så fin men den dög ;)
   
Gunithas syster Helene flörtade med Filippa hela kvällen ;)
  
Det va en väldigt lyckad Midsommarafton.
Igår va vi ute hos Mormor och Olle i husvagnen,
det regnade nästan hela tiden, men det va kul ändå.
Idag ska jag jobba så duschen kallar. Filippa ska ut till mormor idag och hoppa studsmatta, så åker jag ut och hämtar henne efter jobbet, Henka tränar 16-18....
Så ha en skön dag i solen!!
Kram

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hahaha nej! fula bilder, men man måste ju ha nått att lägga in hehe

2009-06-21 @ 14:56:19
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kransen var jättefin det är mer än jag klarar av. Cajsa ville också ha en så nästa år får jag väl beställa en på Lundby

2009-06-21 @ 23:23:22
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0