Helgen som gått

Idag har jag jobbat 10-30-16.30. det gick bra, va hyffsat lugn, men några galningar som inte gilla sol va och handla lite.
Efter jobbet skjutsade jag hem G(hämtade även henne innan jobbet).
När jag kom till Carina och Staffan så tyckte Staffan uppenbarligen att vi skulle åka och äta nått gott, Blev en färd till Sörping för att avnjuta en god måltd på en restaurang vid kanalen. Gott va det...
Jag åt feta/soltorkadtomat fylld kycklingfile med ris å pepparsås, Filippa åt pannkakor och dom andra två åt varsin ryggbiff me klyftpotatis, mumsigt värre. Staffan bjöd, han tyckte jag va vär det eftesom jag har varit så duktig ;))
Sen blev det glass på smultronstället och en promenad vid kanalen och titta på båtarna....
   

Igår jobba jag me, därefter tog jag racerbil ner till bollis. Efter det åkte jag å hämta mamma för vidare färd till Ljuraparken för kubblir ;) Kul kul. Tjejerna vann båda matcherna och gissa om dom va arga,
så dåliga förlorare, speciellt Henka, haha. Vid 23 hugget skjutsade vi hem mamma igen och sen räka vägen i sängs.
Nästa helg blir det å fira ordentligt, cider och singstar. Är det nån som har en blå mickrofon att låna ut??
Bilder från gårdagens bravader ;)
  
  
  
  
  
                

Nu sitter jag här och tittar på tv, har nyss sätt finalen USA-Brasilien, vilket Brasilien vände och vann med 2-3....
Zappa just över till kanal+ där det är Hajen ;)) vilken muppfilm, men ändå tittar jag ;)
Imorn blir det jobba igen, 10.30-18.00, det är så jävla kul å jobba när det är sol och 25, not.
Men en vecka återstår sen blir det två veckor semester, SKÖNT.
Blir en tripp till Göteborg+ Lisseberg och en lite dagsutflykter bla Kolmården.....

Och dagens viktigaste meddelande; GRATTIS MIN ÄLSKADE DIANA PÅ 24-ÅRSDAGEN HOPPAS DU HAFT EN UNDERBAR DAG. FILIPPA OCH JAG KOMMER PÅ ONSDAG Å HÄLSAR PÅ MED MÅNGA PAKET ;) ¨
PUSS PÅ DIG VÄNNEN <3

God natt allesammans sov så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va roligt ni ser ut å ha.

Härliga människor och grymt söt du är, och din dotter ska vi ju inte tala om, sötare tjeja får man leta efter. Läser din blogg varje dag,iintressant och underhållande. God natt

2009-06-29 @ 00:01:40
Postat av: Syster

Agge! Det är lite Linda Rosing-varning att skriva anonyma kommentarer på sin egen blogg! HAHAHAHAHAHA

GRATTIS IGEN! Du är så jävla GRYM! Sugen på att glida? Ring mig! (Vi kan låna Lasses bil...kanske...hmmm) =) hehe

TACK för alla, jag menar ALLA kläderna, det fanns faktiskt klädesplagg som "föll frun i smaken" =)

Vi hörs! KRAM

2009-06-30 @ 11:31:52
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Till Syster:

Lol på dig tror du jag skriver på min egen sida, haha. Det sköter linda rosing så bra ;)

Varsågod varsågod ;)

Klart vi ska glida, det är grymt kul å köra bil ;)

Dra på gärnet där man vet att det inte finns någon polis ;) haha. Vi ses snart.Kram

2009-06-30 @ 21:49:41
Postat av: Anonym

hehehehe!!

2009-06-30 @ 22:16:26
URL: http://mosterhella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0