Shopping Me Mamma

Idag har vi varit på Maxi med Mamma. Vi åt lunch, Filippa skulle ha Potatis å Köttbullar, jag tog spagetti å köttfärsås och mamma såklart en pizza ;)) Men när vi kom till bordet med maten skulle Filippa ha min mat och sen skulle hon ha sina köttbullar, hon kunde lixom inte bestämma sig, hon fick lite utbrott och ville inte äta. Så hon satt där och tjura medans vi åt våran mat, när vi va klara då passade maten och hon åt duktigt. Förstår bara inte varför hon ska trotsa hela tiden, det är väll bättre å äta på en gång, lr? Hur som helst fick vi alla i oss god mat och sen gick vi vidare in i alla butiker.
Jag shoppade till mig själv ett par halvlånga leggings, tre långa linnen och ett vitt långt linne med snyggt tryck på.
Filippa fick massa med kläder, två leggings, vita shorts, ett blått fint linne, rosarandigt linne m Hello Kitty, vit cardigan, lilablommigt linne, vit t-shirt med en hund, ja det va väll det.
Därefter bjöd mamma på mjukglass, gott gott. Sen gick vi in på Maxi och handlade lite mat....
Henka och Börje kom och hämtade oss sen vid kl halv sex för hemfärd var och en till sig ;)


   
                    
                                           Ett riktigt litet busfrö....


Just nu provar Filippa sina nya kläder och jag sitter å tittar på bingolotto, kan det bli bättre? ;)
Imorgon jobbar jag 10.30-19.25, Dagiset är stängt imorn men Carina ska ha na på dagen, men sen jobbar hon 16-21. Men tänkte ringa Helene å fråga henne om hon skulle kunna ha Filippa på kvällen, Henka har match imorn oxå.
Snäll som hon är kan hon ju nästan jämt ;) så jag håller tummarna ;)
Ha en trvlig söndakväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0